Miten on ?.
Miten on ?.
Uskallakohan ostaa" Saabin" tytölle,siis kortti jus saatu ja äijä tarjoo og satkua.
Äijä ajellu saabeilla jo vuuvesta -80 mutta ei ole omistannu yhtään näitä gm saabeja.
Likka haluu tommosen 9-3 mutta mun pujetille sopis paremmin ng 900.
Mutta se og 900 olis tietty se paras mutta ei kelpaa tälle nyky nuorisolle.
Näitä ensimmäisiä vm -94/95 gm satkuja saa jo alta kahen tonnin,mutta sillä rahalla sais TOSI hyvän og:n.
Epätietoinen isä kysyy tekeeköhän näillä ng saabeilla mitään?.
Äijä ajellu saabeilla jo vuuvesta -80 mutta ei ole omistannu yhtään näitä gm saabeja.
Likka haluu tommosen 9-3 mutta mun pujetille sopis paremmin ng 900.
Mutta se og 900 olis tietty se paras mutta ei kelpaa tälle nyky nuorisolle.
Näitä ensimmäisiä vm -94/95 gm satkuja saa jo alta kahen tonnin,mutta sillä rahalla sais TOSI hyvän og:n.
Epätietoinen isä kysyy tekeeköhän näillä ng saabeilla mitään?.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Ostojutuista löytyy haulla paljon tarinaa.
Ja jos käyttöauto hakusessa ni mikä ettei. Pääsee paikasta toiseen ihan samalla tavalla kun muillakin.
Hyvin on toiminnu mulla ainakin. Tyyppiviat on mitä on, mutta niitä kun on joka merkissä ja mallissa.
Vikoja ei ole ollut oikeastaan mitään. Pari pikku juttua jotka on omasta "näppäryydestä" johtunu.
Ja jos käyttöauto hakusessa ni mikä ettei. Pääsee paikasta toiseen ihan samalla tavalla kun muillakin.
Hyvin on toiminnu mulla ainakin. Tyyppiviat on mitä on, mutta niitä kun on joka merkissä ja mallissa.
Vikoja ei ole ollut oikeastaan mitään. Pari pikku juttua jotka on omasta "näppäryydestä" johtunu.
NG 900:nen on hyvä peli. Se mitä saa parilla tonnilla on sitten eri asia. 5000 - 6000€ alkaa saamaan jo järkevän NG:n. Olen paria alle 5000€ laitetta käynyt katsomassa ja minusta ne olivat ala-arvoisia. Poikkeuksia toki voi olla. Jos rahaa on laittaa max 2000€, niin ostaisin kyllä OG:n.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
NG:ssä vakiona ABS:it, kuljettajan Airbäg ja vyönkiristimet
.
Itselläni on ollut kohta vuoden NG900:nen kahden vuoden OG-kauden jälkeen eikä mitään fataaleja ongelmia ole ollut vielä. Tämä niinkuin edeltäjänsäkään ei ole tienposkeen jättänyt. Ja esim. tällainen perusmopo, eli kahden litran vapari on aika varma peli, kunhan on asiallisesti pidetty ja ajallaan huollettu. Sinällään, jos tuo 9-3:sen muotokieli puhuttaa (ja miksei puhuttaisi, nättihän se on) niin NG900:nen on se edullisempi vaihtoehto päästä siihen kantaan kiinni.![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itselläni on ollut kohta vuoden NG900:nen kahden vuoden OG-kauden jälkeen eikä mitään fataaleja ongelmia ole ollut vielä. Tämä niinkuin edeltäjänsäkään ei ole tienposkeen jättänyt. Ja esim. tällainen perusmopo, eli kahden litran vapari on aika varma peli, kunhan on asiallisesti pidetty ja ajallaan huollettu. Sinällään, jos tuo 9-3:sen muotokieli puhuttaa (ja miksei puhuttaisi, nättihän se on) niin NG900:nen on se edullisempi vaihtoehto päästä siihen kantaan kiinni.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Tää on tyhmä !!
Mutta jos pitäs kolari (hirvi,nokka,puhun,) Niin og satku on se millä mä sen tyttären laittasin reissuun.
Ei ne appisit tai sipsit tai aiirpakit velvota mitään.
Og satku kestää nää normaali mällit ja matkustajat säilyy jos on vaan vyöt kiinni.
MUTTA KUN SE ON NUORISON MIELESTÄ NIIN RUMA??.
Mulla on og saab 900 t:bo punanen ,nätti ja turvallinen mutta ei kelpaa.
Kai se pitää niihin sipseihin ja apseihin luottaa ja hommaa sille likalle se 900/9-3 saab.
Mutta jos pitäs kolari (hirvi,nokka,puhun,) Niin og satku on se millä mä sen tyttären laittasin reissuun.
Ei ne appisit tai sipsit tai aiirpakit velvota mitään.
Og satku kestää nää normaali mällit ja matkustajat säilyy jos on vaan vyöt kiinni.
MUTTA KUN SE ON NUORISON MIELESTÄ NIIN RUMA??.
Mulla on og saab 900 t:bo punanen ,nätti ja turvallinen mutta ei kelpaa.
Kai se pitää niihin sipseihin ja apseihin luottaa ja hommaa sille likalle se 900/9-3 saab.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Täytyy kyllä sanoo, että henk.koht en laittas.YKÄ kirjoitti:Tää on tyhmä !!
Mutta jos pitäs kolari (hirvi,nokka,puhun,) Niin og satku on se millä mä sen tyttären laittasin reissuun.
Ei ne appisit tai sipsit tai aiirpakit velvota mitään.
Og satku kestää nää normaali mällit ja matkustajat säilyy jos on vaan vyöt kiinni.
MUTTA KUN SE ON NUORISON MIELESTÄ NIIN RUMA??.
Mulla on og saab 900 t:bo punanen ,nätti ja turvallinen mutta ei kelpaa.
Kai se pitää niihin sipseihin ja apseihin luottaa ja hommaa sille likalle se 900/9-3 saab.
og9-3 on iha eri juttu jo ku ng900, mut kummatkin kestää ajaa 400kg painavaan tuulilasin korkeudella olevaan säkkiin niin että A-pilarit sen kovin hyvin kestää. Vaikka taipuvat. Tuohon testiin ei sitten ole parempia heltkellä jona ne tehtiin ku saab 9-5 ja volvo s80. Revi huumorii.
Mix just toi testi tehtii lisänä tehtaan omissa testeissä ruotsissa, ei muualla. Esim euroncap:n testis tätä ei tehä.. jos nyt en väärin muista tuosta on voorumilla jopa kuvat ja jos ei niin etitää. eipähän sit vaivaa mikä kestää ja mikä ei.
Oisko hirvi tolla tuulilasin korkeudella ku kopsahtaa kohdalle osuessaan.
Onhan kyseessä kuitenkin uudempiautomalli ku og900, haloo. mikä autonvalmistaja tekis turvattomampää uudestaa. SAAB vai
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
9-3.1972
Toisex oon pelastunu tonnarin kopan sisällä sellaisesta, missä olisin kuulemma mersussa päätönmies. Tämän kertoi itse peltiseppä, et kyllä sekin aika tankki on.YKÄ kirjoitti:Rauta maksaa.
Gm:llä ei oo varaa???.
Tän täkii meillä on perheessä varmaan vaa saappei. Iszukilla 2005 wector wagon, pikkuveli 95 -04 sedan ja miul ja emännällä 9-3:set
edit, juu ja jubilee painaa 1500
9-3.1972
kyllä ngsatku hakkaa ogsatkun turvallisuudessa, taloudellisuudessa, kulkupuolessa ja mukavuudessa, kuin missä tahansa. Tuohon ngsatkun suunnitteluun on käytetty paljon aikaa, vaivaa ja rahaa ihan Saabin toimesta. GM:n mukaantulon myötä saatiin loppurutistus tehtyä, että saatiin auto markkinoille.
Mulla on ollut 96, 90, og900, ng900, 9000 ja 9-3. Aina uudempi on parempi.
Kato sitten sille likalle semmonen ngsatku, että se ei ole valkoinen ja että siinä on korinväriset puskurit.
Valkoset mustilla on kaikkein halvimpia, mutta on ne hirveimmän näkösiäkin. Sori jos loukkas jotain, mutta tää on mun mielipidé.
Mulla on ollut 96, 90, og900, ng900, 9000 ja 9-3. Aina uudempi on parempi.
Kato sitten sille likalle semmonen ngsatku, että se ei ole valkoinen ja että siinä on korinväriset puskurit.
Valkoset mustilla on kaikkein halvimpia, mutta on ne hirveimmän näkösiäkin. Sori jos loukkas jotain, mutta tää on mun mielipidé.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mikä on OG9-3??se93tbo kirjoitti:
og9-3 on iha eri juttu jo ku ng900, mut kummatkin kestää ajaa 400kg painavaan tuulilasin korkeudella olevaan säkkiin niin että A-pilarit sen kovin hyvin kestää. Vaikka taipuvat. Tuohon testiin ei sitten ole parempia heltkellä jona ne tehtiin ku saab 9-5 ja volvo s80. Revi huumorii.
NG900 S -94.