Vakio turbo toimii periaatteessa myös 95:lla, mutta taloudellinen säästö on hyvin kyseenalainen...
Jos ja kun trionic havaitsee nakutusta voimakkaammassa kiihdytyksessä, niin se rikastaa seosta ja myöhäistää sytkää estääkseen nakutuksen.(puottaen näinollen samalla moottorin bensa/teho suhdetta..) Jos tämä ei auta, niin laskee myös ahtoja.... (ja puottaen myös tehoja..)
Summasummarum. Aja 98:lla, saat käytännössä enemmän bensastasi irti.
Lastutetuissa tai enemmänkin viritetyissä 98 (+..) on yleensä vaatimuksena "turvalliselle" toiminnalle.
Hook
9-3 aero tyyppiviat (autoa tuomassa->tuotu)?
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 160
- Liittynyt: Ke Helmi 28, 2007 02:43
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Omassa menee ainakin ihan nätisti moottoritakuun piiriin, takuukäsittely on jo tehty. Huoltokirja täydellinen=ei onglemia (itse-asiassa yksi leima puuttui, mutta onneksi huollosta on kuitti).9-5T kirjoitti:Tässä vaiheessa myöhäistä mutta kun etsitään 5v/50000km ajettua, määrää aika huoltovälin(1v) eikä kilometrin mukainen huolto riitä.peinu kirjoitti: Kattele, että huoltokirja on kunnossa, eli 10tkm, 30tkm, 50tkm jne. parin tuhannen kilsan sisään. Huohotinongelmien takia noita moottoreita on mennyt, mutta kun huoltokirja on kunnossa hoitaa valmistaja kulut.
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 160
- Liittynyt: Ke Helmi 28, 2007 02:43
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Kävimpä paikallisessa varaosaliikkeessä kysymässä lohkolämmitintä autoon, mutta eivät suoralta kädeltä osanneet myydä. Tarjosivat säteilylämmitintä mutta eikös sellainen ole vasta 03->?
Eli mikä olisi tuohon sopiva lämppäri, sopiiko kaikkiin 9-3:iin sama?
Eli mikä olisi tuohon sopiva lämppäri, sopiiko kaikkiin 9-3:iin sama?
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
Re: 9-3 aero tyyppiviat (autoa tuomassa->tuotu)?
Moikka!
Paluu saabiin sitten 900:sen monta vuotta sitten näyttää todennäköiseltä kun maksoin äsken käsirahan Ruotsiin -03 mallin 9-3 Aerosta. Kilometrit maltilliset vajaa 100tkm ja alkuun käytetty merkkihuolloissa. Lisätietojen perusteella mitä sain, kaikki vaikuttaa (liian...) hyvältä. Anyway lauantaina nouto ja sitten sen näkee. Vaadin katsastusta ja sen suorittivat, laakista läpi.
Niin se kysymys, miten todentaa helposti "huohotinremppa ja sytkäkasetti" suoritetuksi?
Nopsaan koitin kaivaa mutta ei osunut silmään. Pitää perehtyä perheen uuteen tulokkaaseen ja sen ominaisuuksiin paremmin kun se kotiutuu.
Tämä oli osuvin topicci nopeella selauksella. Toki muitakin tipsejä saa antaa kysytyn lisäksi
t. Juha
Ps. olisi tarvetta vanteille ja renkaille talveksi kun auton mukana vain alla olevat kesänakit - saa tarjota
Paluu saabiin sitten 900:sen monta vuotta sitten näyttää todennäköiseltä kun maksoin äsken käsirahan Ruotsiin -03 mallin 9-3 Aerosta. Kilometrit maltilliset vajaa 100tkm ja alkuun käytetty merkkihuolloissa. Lisätietojen perusteella mitä sain, kaikki vaikuttaa (liian...) hyvältä. Anyway lauantaina nouto ja sitten sen näkee. Vaadin katsastusta ja sen suorittivat, laakista läpi.
Niin se kysymys, miten todentaa helposti "huohotinremppa ja sytkäkasetti" suoritetuksi?
Nopsaan koitin kaivaa mutta ei osunut silmään. Pitää perehtyä perheen uuteen tulokkaaseen ja sen ominaisuuksiin paremmin kun se kotiutuu.
Tämä oli osuvin topicci nopeella selauksella. Toki muitakin tipsejä saa antaa kysytyn lisäksi
t. Juha
Ps. olisi tarvetta vanteille ja renkaille talveksi kun auton mukana vain alla olevat kesänakit - saa tarjota