Emännälle pirssi

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Emännälle pirssi

Viesti Kirjoittaja junnu »

Juu,Emäntä löysi kokkolasta 9-3t -00(110kw)Auto muuten ihan fiksu,Mutta toi 110kw oli ainuu 'vika'hänen mielestä?Millähän turbolla se on ja millä paineilla noi tehot on otettu?Taitaa olla T5.Olis kiva saada jonkun asiantuntijan lausunto autosta,kun on sen verta muuttunut og.sta.
Tietysti jos kerkeis käydä tsekkaan,niin pulla kahveet tarjoisin 8)
http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_c ... &s_index=1
tulipas pitkä linkki :oops:
puh.050-3748237
#3078
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Mikäs vika se on ? Normi matalapaine turbo ? Sanot emännälle että vika korjaantuu sillä kun lastutatte sen.. tulee se ~70hevosta heti lisää juhtaan :lol:
Saab 900 2.0t Cab -97
Sammy 9-3
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 17:46
Paikkakunta: ItäHellsinki

Viesti Kirjoittaja Sammy 9-3 »

110kw on T7. 113kw on T5.
Saab 9-3 2.0t sport business -00
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Elikkäs samat temput kuin -90 ässään.Turbon ku tietäis?
...Auto vielä liikkeesssä,ja alkaa jo virittely :oops:
On kyllä katteltu meren takaa 'viggen' heittomerkeillä ett pysyis noissa samoissa hintaluokissa.
puh.050-3748237
#3078
Sammy 9-3
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 17:46
Paikkakunta: ItäHellsinki

Viesti Kirjoittaja Sammy 9-3 »

T5 turbona Garret T25 ja T7 GT17 jos en väärin muista
Saab 9-3 2.0t sport business -00
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

jaa että gt17 :(
Hmm.Mites toi hain evä??Eikös se tullu -01 malleihin?
puh.050-3748237
#3078
Pugman
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 12:02
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Pugman »

No tuohan todennäköisesti on vm.01 mutta rekisteröity 00 puolella.
9-3 SC Vector XWD -09
#3086
ysikolme
"Turbo"
Viestit: 292
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 22:13
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ysikolme »

Kivan värinen!
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mikäs tuon värin nimi muuten on? On noita Midnigtblueta ja sähkönsinisiä nähty, mutta mikä tuo on?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

peinu kirjoitti:Mikäs tuon värin nimi muuten on? On noita Midnigtblueta ja sähkönsinisiä nähty, mutta mikä tuo on?
Näyttää tutulta väriltä :)
Cosmic blue?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2106
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Emännälle pirssi

Viesti Kirjoittaja patse »

junnu kirjoitti:...Mutta toi 110kw oli ainuu 'vika'hänen mielestä?... ...ja millä paineilla noi tehot on otettu?...
Mikäs vika tehoissa on? Lisää saa vaivatta. Ahtopaineet tuossa puolen barin luokkaa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
isi.
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: La Tammi 07, 2006 16:01
Paikkakunta: Mynämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isi. »

Väri on ainakin oikea ;)
isi.
Volvo S60 2.5T Summum -05
EXÄ Saab 9-3t SE Jubilee -02
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2892
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Pugman kirjoitti:No tuohan todennäköisesti on vm.01 mutta rekisteröity 00 puolella.
Valmistenumeron 10. merkki 00-mallisessa Y, 01-mallisessa 1.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Kävinpä testailemassa ja jäi kaivelemaan,kun tyhjäkäynti laski niiin perhanan hitaasti vaihtojen välillä?Oikeestaan se jäi huitelemaan 4toniin??
..Siis jos 4tonnista kytkin pohjaan,niin 5-8 sekkaa kesti pudota tyhjäkäynnille.Onkos se normia??Oikeestaan auto oli melkein odotusten mukainen...melkein?Olen noita vikoja muita ongelmia tässä selaillu viikonpäivät ja tuntuu olevan loputon lista.Mitkähän olis ne yleisimmät/kalleimmat viat mitkä osais ilman ammatti apua paikallistaa?
OOn käyttäny nappulaa!!
puh.050-3748237
#3078
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja SS »

Ei kuulosta normaalilta tuo kierrosten hidas tippuminen.
Vastaa Viestiin