Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
junnu
"Aero"
Viestit: 479 Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja junnu » La Maalis 10, 2007 10:41
Juu,Emäntä löysi kokkolasta 9-3t -00(110kw)Auto muuten ihan fiksu,Mutta toi 110kw oli ainuu 'vika'hänen mielestä?Millähän turbolla se on ja millä paineilla noi tehot on otettu?Taitaa olla T5.Olis kiva saada jonkun asiantuntijan lausunto autosta,kun on sen verta muuttunut og.sta.
Tietysti jos kerkeis käydä tsekkaan,niin pulla kahveet tarjoisin
http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_c ... &s_index=1
tulipas pitkä linkki
puh.050-3748237
#3078
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148 Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Harrimatias » La Maalis 10, 2007 10:52
Mikäs vika se on ? Normi matalapaine turbo ? Sanot emännälle että vika korjaantuu sillä kun lastutatte sen.. tulee se ~70hevosta heti lisää juhtaan
Saab 900 2.0t Cab -97
Sammy 9-3
"Ruisku"
Viestit: 106 Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 17:46
Paikkakunta: ItäHellsinki
Viesti
Kirjoittaja Sammy 9-3 » La Maalis 10, 2007 11:04
110kw on T7. 113kw on T5.
Saab 9-3 2.0t sport business -00
junnu
"Aero"
Viestit: 479 Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja junnu » La Maalis 10, 2007 11:12
Elikkäs samat temput kuin -90 ässään.Turbon ku tietäis?
...Auto vielä liikkeesssä,ja alkaa jo virittely
On kyllä katteltu meren takaa 'viggen' heittomerkeillä ett pysyis noissa samoissa hintaluokissa.
puh.050-3748237
#3078
Sammy 9-3
"Ruisku"
Viestit: 106 Liittynyt: Ti Loka 18, 2005 17:46
Paikkakunta: ItäHellsinki
Viesti
Kirjoittaja Sammy 9-3 » La Maalis 10, 2007 11:14
T5 turbona Garret T25 ja T7 GT17 jos en väärin muista
Saab 9-3 2.0t sport business -00
junnu
"Aero"
Viestit: 479 Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja junnu » La Maalis 10, 2007 11:27
jaa että gt17
Hmm.Mites toi hain evä??Eikös se tullu -01 malleihin?
puh.050-3748237
#3078
Pugman
"Turbo"
Viestit: 288 Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 12:02
Paikkakunta: Savonlinna
Viesti
Kirjoittaja Pugman » La Maalis 10, 2007 12:03
No tuohan todennäköisesti on vm.01 mutta rekisteröity 00 puolella.
9-3 SC Vector XWD -09
#3086
ysikolme
"Turbo"
Viestit: 292 Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 22:13
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja ysikolme » La Maalis 10, 2007 16:06
Kivan värinen!
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » La Maalis 10, 2007 23:35
Mikäs tuon värin nimi muuten on? On noita Midnigtblueta ja sähkönsinisiä nähty, mutta mikä tuo on?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja NG900T » Su Maalis 11, 2007 08:18
peinu kirjoitti: Mikäs tuon värin nimi muuten on? On noita Midnigtblueta ja sähkönsinisiä nähty, mutta mikä tuo on?
Näyttää tutulta väriltä
Cosmic blue?
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
patse
"Saabisti"
Viestit: 2106 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja patse » Su Maalis 11, 2007 10:32
junnu kirjoitti: ...Mutta toi 110kw oli ainuu 'vika'hänen mielestä?... ...ja millä paineilla noi tehot on otettu?...
Mikäs vika tehoissa on? Lisää saa vaivatta. Ahtopaineet tuossa puolen barin luokkaa.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
isi.
"Kaasari"
Viestit: 14 Liittynyt: La Tammi 07, 2006 16:01
Paikkakunta: Mynämäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja isi. » Ke Maalis 14, 2007 14:35
Väri on ainakin oikea
isi.
Volvo S60 2.5T Summum -05
EXÄ Saab 9-3t SE Jubilee -02
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2892 Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Juha96 » Ke Maalis 14, 2007 14:41
Pugman kirjoitti: No tuohan todennäköisesti on vm.01 mutta rekisteröity 00 puolella.
Valmistenumeron 10. merkki 00-mallisessa Y, 01-mallisessa 1.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
junnu
"Aero"
Viestit: 479 Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja junnu » Pe Maalis 16, 2007 18:06
Kävinpä testailemassa ja jäi kaivelemaan,kun tyhjäkäynti laski niiin perhanan hitaasti vaihtojen välillä?Oikeestaan se jäi huitelemaan 4toniin??
..Siis jos 4tonnista kytkin pohjaan,niin 5-8 sekkaa kesti pudota tyhjäkäynnille.Onkos se normia??Oikeestaan auto oli melkein odotusten mukainen...melkein?Olen noita vikoja muita ongelmia tässä selaillu viikonpäivät ja tuntuu olevan loputon lista.Mitkähän olis ne yleisimmät/kalleimmat viat mitkä osais ilman ammatti apua paikallistaa?
OOn käyttäny nappulaa!!
puh.050-3748237
#3078
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496 Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja SS » Pe Maalis 16, 2007 20:14
Ei kuulosta normaalilta tuo kierrosten hidas tippuminen.