Sytytystulpista vielä...
-
- "Turbo"
- Viestit: 262
- Liittynyt: To Huhti 15, 2004 11:33
- Paikkakunta: Vahto
Sytytystulpista vielä...
110 tkm huolto lähestyy & tulppien vaihto sen myötä. Ngk:t on tällä hetkellä paikalla, mutta onko kenelläkään kokemuksia Bosch FR6 DPP22U platinatulpista?? Tuollaiset on ylimääräisenä hyllyssä, joten joutaisivat käyttöön. Motonetin luettelon mukaan ne ainakin pitäisi sopia... Auto on siis 93 2.0T 185hv T7 vm-01.
93 2.0T SE -01 (2000-2017)
900i 16 -89 (1994-2000)
900i 16 -89 (1994-2000)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
-
- "Turbo"
- Viestit: 262
- Liittynyt: To Huhti 15, 2004 11:33
- Paikkakunta: Vahto
Oftopic.. Musta T7 sytkäkasetti varmaan mittailee nakutusta tulppien kautta tuossa alavääntö dieselissä?9-5T kirjoitti:2002 ei enään löydy mutta olisko tuosta 9-3 T7 2001 185hv jotain faktaa tai missä maassa on myyty?
115hv ei ole T7

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
150 ja 185hp ovat samoja. Ero vain mittarissa, hinnassa ja softassa.patse kirjoitti:Löytyy 9-3 vuoden 2001 malliesite, jossa mainitaan erikseen 150hv 185hv ja 205hv moottorivaihtoehdot (bensa). Suomenkielinen.
Voisi olettaa, että 185hv mallista löytyy turboviisari mittaristosta, kun taas 150hv mallissa sitä ei ole.
205hp aero on sitten Mitsun turbolla ja eri softalla ja tietysti viisari mittaristolla.
- sekä paremmilla varusteilla ja "viggen" korisarjalla 2001-2002.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Juu näin on T7pamppu kirjoitti:Muistaakseni oli kyseessä ihan T7 ja 185hp.9-5T kirjoitti:Sulla lienee T5 mutta uudemmat?Saabisti -77 kirjoitti:Mulla kans 185hv versio, täyspaineinen versiohan se.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Tässä 9-3 M2001-esitteestä skannaus:9-5T kirjoitti:Voisitko skannata tuon?patse kirjoitti:Löytyy 9-3 vuoden 2001 malliesite, jossa mainitaan erikseen 150hv 185hv ja 205hv moottorivaihtoehdot (bensa). Suomenkielinen.
Voisi olettaa, että 185hv mallista löytyy turboviisari mittaristosta, kun taas 150hv mallissa sitä ei ole.
http://i63.photobucket.com/albums/h149/ ... 2001-1.jpg
M2002-esitteessä on myös maininta 185hv -koneesta lisämaininnalla "ei Suomessa".
Eski
TM:n mukaan 110kW on 2.0t ja 136kW on 2.0Turbo.9-5T kirjoitti:Vääntökin on sama kuin T5 koneessa. Millä nimellä ja hinnalla noita myytiin 2001?
2002 hinnasto http://www.uusikaupunki.fi/~savirtan/varusteet/9-3.pdf
2.0TurboCoupe 189600mk
2.0TurboCoupeSE 209100mk
2.0Turbo jäi Suomen markkinoilta pois, koska 26.700 markkaa halvempaan 2.0t -malliin tarjottiin noin 5000 markalla 170hv-virityssarjaa, (joka käytännössä siis 185hv), jolloin ahtopainemittarin hinnaksi jäi rapiat 20kmk

Eski