9-3 huohotin

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1228
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

9-3 huohotin

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Kertokaapas nyt kokemuksia, auttaako nykyinen huohotin päivitys ihan oikeasti - onko öljyjen suhteen ollut mitään ongelmia? Ihmetyttää, ettei maahantuoja kutsu kaikkia ko. autoja muutokseen, jos päivitys kerran auttaa - vaikka toisaalta korjailee takuuna näitä autoja 8 vuotta :roll: - no, ihmiset huollattaa näin autonsa paremmin merkkiliikkeessä, ja saahan siitäkin rahaa...hintaa korjaamolla muutokseen tullee 100-150 euroa? Jos ajatellaan tulevaisuudessa näiden autojen mainetta, niin ainakin minun mielestäni pitäisi kaikkiin tehdä päivitys takuuna - maahantuoja on eri mieltä...mitä sanoo Mimmi?
tnt
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 22:11

Viesti Kirjoittaja tnt »

Huollossa kun kysäisin asiasta niin huoltomiehen mukaan ei ole rahan eikä vaivan arvoinen :?
9-3Aero-01
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Kokemuksen perusteella sekä vaivan että hinnan arvoinen. Asennus ei vie montaa minuuttia (voi tehdä pihalla) eikä tuo paketin hintakaan paha ollut. Mutta jokainen päättää itse mihin rahansa laittaa :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3490
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja SS »

Kokemuksen perusteella sekä vaivan että hinnan arvoinen
Kerrotko tarkemmin, mihin tuo on auttanut?
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Kokemuksen perusteella kone sökö päivityksistä huolimatta.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

SS kirjoitti:
Kokemuksen perusteella sekä vaivan että hinnan arvoinen
Kerrotko tarkemmin, mihin tuo on auttanut?
Aiemmin, vaikka ei ollut putket tukossa, auto pöölläytteli käynnistyksessä ja "huohotti" öljyä tuonne turbon imuputkeen (meniköhän termi nyt oikein?). Päivitys tehty-> ei savua, ei huohotusta. Samat kokemukset sekä omasta autosta että 9-5 2.0tA -01.
Itselläni laitettiin samalla toinen saman verran ajettu turbo mutta vanha on jo kierrätyksessä ja toiminnassa eli ei liene ollut viallinen. Jo ennen päivitystä etsin noita varoittavia merkkejä, kuten venttiilikoppaan kertyneet tahnat, puristettaessa lyttyyn jäävät letkut ym mutta niitä ei ollut.
Kuten sanottua, jokainen tekee kuten tahtoo. Mulla ei ole ainakaan vielä pannu kajahtanut tuon päivityksen jälkeen ja kilometrejä on tullut sen jälkeen noin 10tkm.
Mielestäni on muitakin savusta eroon päässeitä päivityksen jälkeen mutta puhukoot itse jos haluavat.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Mulla loppui savustelu juu... "öljylimaa", "smetanaa" - ihan miksi sitä haluaa kutsua tuli pölläysten tilalle ja lopputuloksen olen jo liian monta kertaa kertonutkin. No, huonoa tuuria...kai.
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

tevisu kirjoitti:Mulla loppui savustelu juu... "öljylimaa", "smetanaa" - ihan miksi sitä haluaa kutsua tuli pölläysten tilalle ja lopputuloksen olen jo liian monta kertaa kertonutkin. No, huonoa tuuria...kai.
Mä en kaiketi päästänyt tuohon vaiheeseen. Mutta silloin kun sun pannu kajahti ei noista päivityksistä/jatketuista takuista ollut mitään tietoa. Onhan siitä jo sen verran aikaa ettei tarvii enää allergiaa potea :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Juu... mulla tuo kehittyi krooniseksi T7 allergiaksi... ;) No, menneitä juttuja.
Vastaa Viestiin