9-3 ACC en ymmärrä. +Takaläpät???
9-3 ACC en ymmärrä. +Takaläpät???
Elikkä autoni 9-3 -02. ACC ilmastoinnin ohjelmointia en ymmärrä vaikka kirjasta luin. Jos haluan että Auto asento on aina päällä mahdollisimman kylmälläkin kelillä niin pitääkö sidin näyttöön tulla teksti .ACC normal vai ACC LO temp tai jotain ? Miksi sisäkierto menee päälle aina kun laitan täysin kylmälle asennossa auto.
Saab liikkeessä sanoivat että Acc kompuran pitää lähteä käyntiin jos ulkona plus asteita. Edes lämpimässä parkkihallissa ei pyöri eikä tule kylmempää kuin ulkoilma. Kauanko auton pitää sitten olla lämpimis tilois ennenkuin kompura lähtee päälle.
Sidin ulkolämpömittari ei reagoi kovinkaan nopeasti vaikka ajaa auton parkkihalliin. Siitäkö kompura ottaa tietonsa vai?
Edit : Onko kenelläkään kuvaa 9-3 saabista jossa olisi takanakin roiskeläpät. Saabilta saa mutten tiedä miten pahalta näyttäis?
Saab liikkeessä sanoivat että Acc kompuran pitää lähteä käyntiin jos ulkona plus asteita. Edes lämpimässä parkkihallissa ei pyöri eikä tule kylmempää kuin ulkoilma. Kauanko auton pitää sitten olla lämpimis tilois ennenkuin kompura lähtee päälle.
Sidin ulkolämpömittari ei reagoi kovinkaan nopeasti vaikka ajaa auton parkkihalliin. Siitäkö kompura ottaa tietonsa vai?
Edit : Onko kenelläkään kuvaa 9-3 saabista jossa olisi takanakin roiskeläpät. Saabilta saa mutten tiedä miten pahalta näyttäis?
Viimeksi muokannut 900i, Ke Maalis 21, 2007 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Jos asento on ACC low temp, ei kompura lähde päälle kuin lämpimillä keleillä.
Normaali asennossa lähtee päälle aina lämpötilan ollessa muutaman asteen plussalla. Omaa kolkkia aikoinaan käytin parkkihallissa kauppareissun yhteydessä ja tunnin lämmettyään auto käyntiin ja ACC LOW asentoon - kylmää tuli ja kompura pyöri. Tuon kuulee hyvin moottorin kierroksista. Sisäkierron tarkoitus on se, että auto kylmenisi mahdollisimman nopeasti. Kesällähän ulkoa tulisi lämmintä ilmaa viilennystä haittaamaan.
Normaali asennossa lähtee päälle aina lämpötilan ollessa muutaman asteen plussalla. Omaa kolkkia aikoinaan käytin parkkihallissa kauppareissun yhteydessä ja tunnin lämmettyään auto käyntiin ja ACC LOW asentoon - kylmää tuli ja kompura pyöri. Tuon kuulee hyvin moottorin kierroksista. Sisäkierron tarkoitus on se, että auto kylmenisi mahdollisimman nopeasti. Kesällähän ulkoa tulisi lämmintä ilmaa viilennystä haittaamaan.
Re: 9-3 ACC en ymmärrä. +Takaläpät???
Ei ne ole omasta mielestä niin rumat etteikö laittaisi, mutta hinta on niin ruma ettei ole tullut hommattua.900i kirjoitti:...Edit : Onko kenelläkään kuvaa 9-3 saabista jossa olisi takanakin roiskeläpät. Saabilta saa mutten tiedä miten pahalta näyttäis?
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
ACC
Ruotsissa Saabilla laittoivat säädöksi +22 astetta ja suosittelivat pitämään siinä. Eli laite pyrkii pitämään kabiinin lämpötilan aina +22 asteeessa riippumatta mitä ulkona on lämmintä.
Mulla lähtee aina startin jälkeen "Auto" -tilaan ACC, mutta ainakin talvella painan sitä ekonomi nappia, jolloin ilmastointi tippuu päältä pois.
Mulla lähtee aina startin jälkeen "Auto" -tilaan ACC, mutta ainakin talvella painan sitä ekonomi nappia, jolloin ilmastointi tippuu päältä pois.
Re: ACC
Eipä painelu mitään hyödytä. Kompura ei pyöri pakkasella eli painikkeen painamisesta ei ole hyötyä.testing1 kirjoitti:...ainakin talvella painan sitä ekonomi nappia, jolloin ilmastointi tippuu päältä pois.
Itse ajelin aina AUTO -asennossa.
Re: ACC
Kuin myös. En nää mitään järkeä painella sitä kun ohjekirjan mukaan kompura ei käynnisty alle +6 asteen! Toisekseen tuossa tuo AUTO -ohjelma toimii todella hyvin. Ilmastoinnin +22 on erittäin hyvä säätö kesät talvet ja harvoin koko värkkiin on mitään tarvetta koskea.tevisu kirjoitti:Eipä painelu mitään hyödytä. Kompura ei pyöri pakkasella eli painikkeen painamisesta ei ole hyötyä.testing1 kirjoitti:...ainakin talvella painan sitä ekonomi nappia, jolloin ilmastointi tippuu päältä pois.
Itse ajelin aina AUTO -asennossa.
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Itse en ole sovittanut ko läppiä helmalliseen 9-3:seen. Ongelma on että helma tulee liian alas ja läpä ei sovi. Vaatinee joko helman muokkausta tai läpän reikien uudelleen suunnittelua.900i kirjoitti:En EPC ltä löytänyt taakse kuin yhden mallin takaläpät. Millanen operaatio tuo sitten olis kun ei käy ?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Pahasti ne on saman näköiset, kuin etuläpät. Onko sulla edessä läpät...900i kirjoitti:Ei kehtais ostaa roiskeläppiä Taakse ennenkuin tietää onko pienintäkään toivoa saada siististi paikoilleen? Autossa siis jubilee palikat
Viime kesänä laitoin takaläpät, vihdoinkin. Estävät ainakin hiekkasuihkut takakulmiin, eikä kerää lumipaakkuja enää talvella puskurin alle.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2937
- Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
- Paikkakunta: H:ki - J:kylä
Jos on "helmasarja" eli siis SE varustelu niin etuläpät taitaa uupua, business varustelussa ei helmasarjaa mutta etuläpät.900i kirjoitti:Eessä on läpät? Kerro lisää..
Nimimerkillä etuläpät paikallaan.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Joo en tiedä mutta mielestäni tuossa jubileessäni on takapuskurin alla joku ohut käikäle kuten eessäkin . Mikä spoileri se sitten onkaan. Edessä on läpät autossani. Taakse ne eivät sovi jos aero tai jollakin tietyllä takapöntöllä varustettu.. Luetaanko jubilee ulkopuoliseksi sport paketiksi.
Article : Roiskesuojasarja
PartNo : 400126413
Usage : (400104311)
Takimmainen.
Ei sovi autoihin, joissa on takaäänenvaimennin "Performance".
Ei sovi autoihin, joissa on ulkopuolen sport-paketti.
Ei voida asentaa alaspoilerilla varustettuihin autoihin.
Ei Viggeniin.
Ei Aerolle M01-.
Article : Roiskesuojasarja
PartNo : 400126413
Usage : (400104311)
Takimmainen.
Ei sovi autoihin, joissa on takaäänenvaimennin "Performance".
Ei sovi autoihin, joissa on ulkopuolen sport-paketti.
Ei voida asentaa alaspoilerilla varustettuihin autoihin.
Ei Viggeniin.
Ei Aerolle M01-.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015