Check Engine

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
UAZ
"Turbo"

Check Engine

Viesti Kirjoittaja UAZ »

Alkoi toista viikkoa sitten palamaan kyseinen valo ja eikun aikaa varaamaan merkkihuollosta ja ajan sai vasta viikon päähän soitosta. No vein auton korjaamolle, puolen tunnin päästä homma oli hoidettu, o li mennyt by pass venttili, itse osa maksoi 33 € ja samalla vaihtoivat pariston avaimeen, koska itse en saanut sitä auki sekin oli 11 € ja koko helahoito oli 114 €. Aika suolainen hinta moisesta työstä minun mielestäni :evil: Jos nyt joku sattuu tietämään missä korjaamolla olisi halvemmalla selvinnyt, otetaan ilomielin tietoa vastaan akselilla Jyväskylä Tampere.
saabeli
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Vuosi sitten itselläni vastaava tauti maksoi yht. n.65E... 0,5h:n työ+venttiili+polttimo (vaihtoivat eteen parkkipolttimon samalla... (yleensä olen kyllä ite vaihellut polttimot... tässä sitä ei kyselty, vaan vaihettiin 68E tuntivelotushinnalla).

Avaimen pariston vaihtoivat sitten erikerralla. Työstä ei ottaneet mitään, mutta kynsivät avaimen muovit isoille naarmuille... tumpeloita olivat (ite olisin tehnyt sen siistimmin).
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
UAZ
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja UAZ »

Niin malli unohtui hässäkässä, 9-3 se 2001 :lol: Oisko sitten ollut niin pölyä avaimessa, ettei suostunut aukeamaan.
Vastaa Viestiin