Kulutus ja Moottorivikavalo.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Kulutus ja Moottorivikavalo.
Eli ajotietokone näyttää et 8.6l / 100km mikä ois erittäin ihanteellinen jos olisi totta. Eli täydellä tankilla mikä pitäs olla 68litraa ajanut 700km joka tekis ~10litraa /100km. joka ei sekään paha. mikä aiheuttaa ton heiton?
Sit todellinen juttu mikä vähä huolestuttaa. Yks kaks sytty moottorivikavalo ku käynnistin auton. Olin sinä päivänä jo ajanut 120km eikä mitään erikoista havaittavissa. Vikavalo paloi noin 5 käynnistys kerttaa minkä jälkeen ei ole enää palanut. Auto käyttäytyi normaalisti eikä minkäänlaisia "outoja" ääniä havaittavissa.
Edit
Sainpa jopa ilmaseks ihme kyl ne koodit luettuu.
"Mahdollinen sytytys häiriö"
Nooh vissiin saan ilmaiseks gmltä uuden di-kasetin ilmaiseksi kun ilmeisesti joku kampanja juttu.
Sit todellinen juttu mikä vähä huolestuttaa. Yks kaks sytty moottorivikavalo ku käynnistin auton. Olin sinä päivänä jo ajanut 120km eikä mitään erikoista havaittavissa. Vikavalo paloi noin 5 käynnistys kerttaa minkä jälkeen ei ole enää palanut. Auto käyttäytyi normaalisti eikä minkäänlaisia "outoja" ääniä havaittavissa.
Edit
Sainpa jopa ilmaseks ihme kyl ne koodit luettuu.
"Mahdollinen sytytys häiriö"
Nooh vissiin saan ilmaiseks gmltä uuden di-kasetin ilmaiseksi kun ilmeisesti joku kampanja juttu.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Sytkä häiriön osalta: Vaihda DI kassu, menee T7 2000 - 2002 vuosimallisissa vaihtokamppiksen piikkiin. Vaihda myös tulpat. Viritetyssä koneessa tulpat olisi hyvä vaihtaa useammin (vaihtoväliin vaikuttaa suuresti se, miten autolla ajat) ja käyttää oikean lämpöarvon tulppia.
SID:n kulutuslukemaan liittyen, paljonko heittoa SID:n ja oikean lukeman välilä on? 8.6l on varmaankin matka-ajosta napattu luku?
SID:n kulutuslukemaan liittyen, paljonko heittoa SID:n ja oikean lukeman välilä on? 8.6l on varmaankin matka-ajosta napattu luku?
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
8.6l on yhdistettystä ajosta 700kmn matkalta.eklunto1 kirjoitti:Sytkä häiriön osalta: Vaihda DI kassu, menee T7 2000 - 2002 vuosimallisissa vaihtokamppiksen piikkiin. Vaihda myös tulpat. Viritetyssä koneessa tulpat olisi hyvä vaihtaa useammin (vaihtoväliin vaikuttaa suuresti se, miten autolla ajat) ja käyttää oikean lämpöarvon tulppia.
SID:n kulutuslukemaan liittyen, paljonko heittoa SID:n ja oikean lukeman välilä on? 8.6l on varmaankin matka-ajosta napattu luku?
Joh tänään pitääs hakee tuolt liikkeestä se di kasetti.
vaihdoin tulpat noin 6tkm sit. Platinatulpat tuli laitettuu. Pitäskö taas vaihtaa ?
Eikös näissä ole kans joku huohotin juttu mitä voi GMän piikkiin saada vaihdettuu ?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
aika hajuilla menee...mulla tankillisen jälkeen sekalaista ajoa -> kulutus oikeestaan aina päälle 10l/100km...nugge kirjoitti:eklunto1 kirjoitti:Sytkä häiriön osalta: Vaihda DI kassu, menee T7 2000 - 2002 vuosimallisissa vaihtokamppiksen piikkiin. Vaihda myös tulpat. Viritetyssä koneessa tulpat olisi hyvä vaihtaa useammin (vaihtoväliin vaikuttaa suuresti se, miten autolla ajat) ja käyttää oikean lämpöarvon tulppia.
8.6l on yhdistettystä ajosta 700kmn matkalta.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Ei tarvitse vaihtaa.nugge kirjoitti: Joh tänään pitääs hakee tuolt liikkeestä se di kasetti.
vaihdoin tulpat noin 6tkm sit. Platinatulpat tuli laitettuu. Pitäskö taas vaihtaa ?
Eipä sitä huohotinpäivitystä yleensä takuuseen saa, ellei auto selvästi oireile, esim. huohotinletkut ja öljyloukko on mönjää täynnä... Setti maksaa noin 50 euroa ja asennus on puolen tunnin homma, enkä ole kuullut että siitä haittakaan olisi ollut, vaikka ei mitään oireita olisikaan...Eikös näissä ole kans joku huohotin juttu mitä voi GMän piikkiin saada vaihdettuu ?
Eski
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
[TILT]
perkeleen delta auto. Eka sanoo et se menee siihe kampanjaan ja sovittii aika ja kaikkee.
sit tänään meen sinne ja kaikki viel ok kunnes se idiootti ottaa sen kasetin pois ja rupee häslää paperii. "joo täs o väärä koodi täs su kasetis et saakkaan kamppanjaan" KIITTI VITUSTI.
Vois vähä noi v*tun idootit ottaa selvää -.-
[/TILT]
puuuuh. helpotti
perkeleen delta auto. Eka sanoo et se menee siihe kampanjaan ja sovittii aika ja kaikkee.
sit tänään meen sinne ja kaikki viel ok kunnes se idiootti ottaa sen kasetin pois ja rupee häslää paperii. "joo täs o väärä koodi täs su kasetis et saakkaan kamppanjaan" KIITTI VITUSTI.
Vois vähä noi v*tun idootit ottaa selvää -.-
[/TILT]
puuuuh. helpotti
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
jos vaihdettu niin siitähän tulee joku leima toho takakontin tarra härpäkkeeseen. siel ei mitää merkkiä ole
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Muistaakseni vaihtotyön yhteydessä asentaja lyö vain "piikillä" tai jollain vastaavalla pienen merkin. Vanhempieni autoon oli edellinen omistaja vaihdattanut jo kasetin kertaalleen (ja ilmeisesti maksanut), ja merkintä lyötiin takaluukkuun, kun mentiin korjaamolle pyytämään kasettia vaihdettavaksi. Oudolta tuntuu, ettei huohotin ongelmaan tunnu tulevan mitään takaisinkutsu kampanjaa, vaikka suuremmat murheet se aiheuttaa.