Moniurahihnan vaihto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Moniurahihnan vaihto

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Hei!


Tässä juuri katselin että tuosta NG satkusta alkaa olla moniurahihna todellakin vaihtokuntoinen, halkeamia jne.

Mutta pahimpana yllätyksenä löysin moottorin pohjamuovien päältä mustan muovirullan, mikä tiettävästi tulee jonkin hihnapyörän päälle, en vaan ymmärrä miten helvetissä tuo on joutunut pohjamuovien päälle.
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mike »

Onkos sulla hihna sitten edelleen kuitenkin paikoillaan ja näyttääkö kaikki rullat olevan paikoillaan?

Hyvällä tuurillahan se on vain vanha porsinut rulla joka on jääny edellisen remontin jäljiltä lojumaan pohjamuovin päälle.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Joo niinhän se näkyy olevankin vanha, on vaan jännä että hihna on loppuunkulunut. Nooh, pitää alkaa vaihtamaan uutta..
Avatar
mike
"Hölösuu"
Viestit: 1674
Liittynyt: To Touko 08, 2003 08:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mike »

Vaiha vaan sitten suosiolla ne rullatkin ajoissa jos alkaa oleen kilometrit kohillaan. On kuiten aika pieni vaiva ja kustannus käyttövarmuudesta.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Vastaa Viestiin