Akun irroitus ja lastun software?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Ullner
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Su Kesä 10, 2007 22:02
Paikkakunta: Turku

Akun irroitus ja lastun software?

Viesti Kirjoittaja Ullner »

Mitäs kun jouduin ottamaan akun piuhat irti yhden vian korjaamisen ajaksi, niin mites tuon moottorinohajausyksikön (Saab Trionic) softwaret siihen reagoi? Mulla on siis ng900 2.0t '97. Lastutettu 2002 rpm tuningilla.

Pitääkö siis softwaret mennä päivittämään johonkin?
NG 900 S Turbo '97
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Ei se softa mihinkään katoa. Trionic on "oppiva" moottorinohjaus eli nyt osa arvoista on vain nollautuneet ja saatat huomata hieman eroa entiseen. Ajotyylisi mukaan softa ajautuu arvoihinsa.

Radion kanavat joudut hakemaan uudelleen.
Ullner
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Su Kesä 10, 2007 22:02
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Ullner »

Kiitos tästä tiedosta erittäin paljon. :D Ennen akun irroitusta sain kovalla kiihdytyksellä ahtopainemittarin tappiin. Nyt nollauksen jälkeen sen saa enää puoleen väliin punaista aluetta. Ehkä parempi niin.
NG 900 S Turbo '97
hma
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 15:45
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja hma »

Ullner kirjoitti:Kiitos tästä tiedosta erittäin paljon. :D Ennen akun irroitusta sain kovalla kiihdytyksellä ahtopainemittarin tappiin. Nyt nollauksen jälkeen sen saa enää puoleen väliin punaista aluetta. Ehkä parempi niin.
Pari kolme pitkää täyskaasukiihdytystä, niin eiköhän se taas ole siellä ;)
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Vastaa Viestiin