Mitäs kun jouduin ottamaan akun piuhat irti yhden vian korjaamisen ajaksi, niin mites tuon moottorinohajausyksikön (Saab Trionic) softwaret siihen reagoi? Mulla on siis ng900 2.0t '97. Lastutettu 2002 rpm tuningilla.
Pitääkö siis softwaret mennä päivittämään johonkin?
Akun irroitus ja lastun software?
Akun irroitus ja lastun software?
NG 900 S Turbo '97
Pari kolme pitkää täyskaasukiihdytystä, niin eiköhän se taas ole sielläUllner kirjoitti:Kiitos tästä tiedosta erittäin paljon.Ennen akun irroitusta sain kovalla kiihdytyksellä ahtopainemittarin tappiin. Nyt nollauksen jälkeen sen saa enää puoleen väliin punaista aluetta. Ehkä parempi niin.

Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)