Otsikon mukaiset iskarit hommattu. Paketissa ei ollut uusia kumeja eli pitäisi käyttää ilmeisesti vanhoja, mutta... Mukana tullut metalliholkki on 50mm pitkä ja 14 milliä paksu, mutta vanhojen kumien reikä vain 11mm. No meneehän se holkki nippanappa reikään, mutta pituus on aivan liian pitkä. Eli tolla holkilla ei yläpää kyllä ikinä kiristy.
No holkin saa kyllä katkaistua oikean mittaiseksi. Eli menee rakenteluksi. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Vai onko vanhojen iskarien kumit "väärät"? Piti olla taas easy homma mutta muuttu vaikeaksi.
bilstein sportit/ takaiskarit
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Bilstainien (kokemusta sportista & sprintistä) mukana ei tule takapäähän kumeja, vaan käytetään saabin alkuperäisiä. ulkomuistista arviolta ~15mm halkaisijaltaan ja ~5cm pitkä oleva holkki on mitotettu niin, että kun on oikeat kumit ja kiristät mutterin tiukkaan, niin holkki määrää oikean puristuksen. Suosittelen hommaamaan alkuperäiset kumit, niin homma toimii. En lähtisi lyhentelemään tuota holkkia.
Minkä merkkiset oli edelliset iskarit?
Esim. Konin sport kitin mukana tulee konin omat kumit sekä prikat, jotka eiväy ole missään muotoa yhteensopivia bilstainien kanssa.
Minkä merkkiset oli edelliset iskarit?
Esim. Konin sport kitin mukana tulee konin omat kumit sekä prikat, jotka eiväy ole missään muotoa yhteensopivia bilstainien kanssa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Toi auto on ollut mulla vasta puoli vuotta, taitaa joku olla vaihtanut siihen iskarit joskus. Merkkiä ei niissä näkynyt, ei mitään mainintaa missään, vaan numeroita. Joo, kävin kyselemässä uusia kumeja tänään marmoritiskiltä, taitaa olla helpoin vaihtoehto.
Ps. kiitos Hook tyhjentävästä vastauksesta.
Ps. kiitos Hook tyhjentävästä vastauksesta.