Verkko ennen ilmamääränmittaria, onko turha "Saabismi&q
Verkko ennen ilmamääränmittaria, onko turha "Saabismi&q
Onko verkko hätävarjelun liioittelua, vai tarpeellinen kapistus? Muistan jostakin lukeneeni jenkkiautosta, jossa em. verkko huononsi virtauksia lähes 30%.
Eiköhän ne roskat+muut pölyt jää jo ilmansuodattimeen.
Eiköhän ne roskat+muut pölyt jää jo ilmansuodattimeen.
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Tämä tuli mullekin mieleen, mutta onhan siinä kohtuullisen suoraa putkea edessä. Toisaalta, "vaikuttaa toimintaan", voisi olla positiivista. Sitä tässä haetaankin paremman ilmankulun muodossa"se93tbo kirjoitti:Mitäs jos heitän tähän, että voisko sillä olla tarvetta ohjata ilmaa "tasaisesti" immulleeräistä autoista tuo poistettuna vaikuttaa kyllä toimintaan...
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Mutua, mutta luulisin verkon tehtävänä olevan jarruttaa ja saada pyörteilemään ilma joka kuumalangan ohitse virtaa. Ohivirtaava ilmamäärähän lasketaan langan jäähtymisestä, ja tuon verkon vaikutus on varmasti otettu suunnittelussa huomioon, siis se virtauksen "huonontuminen".
Itse ainakin luulen että poistamalla verkon langan edestä saa ainakin mittarin mittaamaan väärin ohivirtaavan ilmamäärän, ja ehkäpä vielä langan rasittumaan poikki. Putkessahan käy melkoinen huiku, ja lanka on hiuksenhieno.
Itse ainakin luulen että poistamalla verkon langan edestä saa ainakin mittarin mittaamaan väärin ohivirtaavan ilmamäärän, ja ehkäpä vielä langan rasittumaan poikki. Putkessahan käy melkoinen huiku, ja lanka on hiuksenhieno.

ko. kuvasta saa jotain osviittaa mitä luokkaa odotettu virhe on jos verkot poistaa, i.e. lue joku Hz arvo x-akselilta ja vertaa g/s arvoja.
Normi B235R haukkaa yläpäässä sen 200g/s
Painehäviö koko imusysteemin yli (0.15bar@330g/s) on sen verran pieni, ettei riskinotto edes onnistuessaan tuota vastaava hyötyä varsinkaan jos virtaus on luokkaa sen mitä vakio föönillä saa irti.
500whp.net member
500whp.net member
kyllähän se closed loopin kautta korjaa seokset kohdilleen korjaa sillä alueella ja sitä kautta myös WOT kartat (fuel trim), mutta jos erhe ei ole vakio (%) koko sen virtaus skaalan yli mikä käytössä, menee homma seoksin osalta takuu varmasti pers edellä puuhun. Ko. tsydeemi kun kuitenkin luottaa MAFin arvoo lähes "sokeasti" oli se mitä hyvänsä.Carmen kirjoitti:Harvinaisen selvää, vaikka oletan, että softa kyllä pystyy korjaamaan pienet muutokset virtauksissa. Muuten, se jenkkiauto taisi olla vapari....
500whp.net member
500whp.net member