Tänä aamuna alkoi oikeasta etukulmasta kuulumaan kaarreajossa rahinaa aivan kuin rengas raapisi jotain, mutta tarkistin niin ei siihen mikään osu.
Ongelma ilmenee vasemmalle käännyttäessä, kun auto "nojaa" oikeaan eturenkaaseen. nopeuden kasvaessa äänikin kasvaa. Ääni on kuullostaa samanaiselta kun moottorin kierros meteli noin 3-4t tuntumassa. Suoraan mentäesä ei mitään kuulu, eikä vetelemistäkään suuntaan tai toiseen ilmene.
Olisko tuossa laakerissa vikaa? Renkaat ei oo ottanu kolhuja ja olleet alla jo jonkin aikaa.
Kyseessä vm02 9-3
Kiitokset jo etukäteen.
Oikea etukulma metelöi
Jos jarrulevy ottaa kiinni jarrukilpeen, kun laakerit antaa vähänkään periksi? Itsellä jokusen kerran kilpi remonteissa hieman taipunut ja hipoo levyä..
Laakeri?
Laakeri?
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Moi.
Kuten Hook ehdotti niin jarrukilpeä veikkaan minäkin. Mulla nyt samanlainen rahina vasemmalla puolella oikealle käännettäessä ja kilpi ottaa kiinni.
Etulaakerit ulisee samalla puolella myös suoraan ajaessa ja selvintä ääni 40-80km nopeudessa oli ratti mihinpäin tahansa joten kyllä kai sullakin ääntelee jos laakeri mennyt. Pyörässä myös tuntuu välys.
Kuten Hook ehdotti niin jarrukilpeä veikkaan minäkin. Mulla nyt samanlainen rahina vasemmalla puolella oikealle käännettäessä ja kilpi ottaa kiinni.
Etulaakerit ulisee samalla puolella myös suoraan ajaessa ja selvintä ääni 40-80km nopeudessa oli ratti mihinpäin tahansa joten kyllä kai sullakin ääntelee jos laakeri mennyt. Pyörässä myös tuntuu välys.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01