Jarrupalojen vaihto 9-3:seen

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Kallio 9-3
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 19:15

Jarrupalojen vaihto 9-3:seen

Viesti Kirjoittaja Kallio 9-3 »

Tervehdys!Mulle kävi näin.Vaihdoin eteen palat ja nyt kun on ajanut pätkän matkaa eli jarrut lämmenneet niin juuri ennen kuin pysähtyy vingahtaa aivan jumalattomasti ja kun lähtee liikkeelle niin aivan kuin jarrut eivät olisi auenneet kokonaan.Onko minulla kenties onnea sen verran että vingahdus on vain uutuudenkarheutta ja jarrujen jumitus johtuu ilmauksen epäammattimaisesta suorittamisesta?Vai olisko kyse nyt jostain muusta, tietäiskö viisaammat?
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1780
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Onko sinulla ollut satulat autosta irti kokonaan vai miksi olet joutunut ilmaamaan? Putsasitko liukutapit ym. kunnolla?
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1079
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Jarrusylinterit jumissa? Herkistelitkö sylintereitä?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Kallio 9-3
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 19:15

Viesti Kirjoittaja Kallio 9-3 »

Olihan ne irti kun eivät palat muuten irronneet,kädettömyyttäkö?Putsasin kyllä osat ennen asennusta kunnolla,ehkä....
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1780
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Kannattaa ensimmäiseksi ilmata uudelleen vaikka kaverin kanssa. Jos ei auta, niin sitten palat pois ja putsausta ja herkistelyä.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
kalle-ivar
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32

jarrut 93

Viesti Kirjoittaja kalle-ivar »

Muistatko kuinka monta sylinteriä oli jarrusatulassa oliko ilmaruuveja enemmän kuin 4 kpl ? :roll:
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1780
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Re: jarrut 93

Viesti Kirjoittaja LR »

kalle-ivar kirjoitti:Muistatko kuinka monta sylinteriä oli jarrusatulassa oliko ilmaruuveja enemmän kuin 4 kpl ? :roll:
:?: Jarrusatulassa on yksi sylinteri ja yksi ilmausruuvi.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
kalle-ivar
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32

jarrut

Viesti Kirjoittaja kalle-ivar »

Mistä LR sen tietää? vai olitko mukana vaihtamassa?
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: jarrut

Viesti Kirjoittaja pade »

kalle-ivar kirjoitti:Mistä LR sen tietää? vai olitko mukana vaihtamassa?
LR:llä saattaa olla sama auto tai on tehnyt kyseisen homman kyseiseen autoon joskus :?:
tlaakso
"Aero"
Viestit: 373
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 21:54
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tlaakso »

Mulla jäi omien etupalojen vaihdossa jotain jumiin, koska ei ulommat palat liiku ollenkaan ja ovat kuluneet aivan vinoksi. Onkos NG-satkun palat samat kuin 9-3? Alkuperäisissä paloissa oli joku peltiliuska ulommaisessa palassa niitillä kiinni? Uusissa tätä ei ollut ja myöhemmin kun luin paketista tekstin niin siinä sanottiin palojen olevan NG-satkun...
Kannatusjäsen
#3382
Vastaa Viestiin