Mulla on ollut 9-3 2001 takaluukun lukon kanssa ongelmii. Se toimii keskuslukituksen yhteydessä satunnaisesti. Mitään logiikkaa en ole siihen saanut. Lukko lukkiutuu avaimella lukittaessa tosiaankin milloin sattuu. Aina pitää tarkastaa menikö se lukkoon ja jos ei niin avaimella kääntää. Esimerkiksi avaan lukon kauko-ohjauksella ja läheden ajamaan. Kuulen kun lukko lukkiutuu auton lähtiessä liikkeelle. Pysähdyn jonkin ajan päästä avaan takaluukun vaikkapa ovesta ja kauko-ohjauksella lukitsen ovet. Takaluukku ei lukkiudu. Taas avaimella kääntämään.
Mä olen kokeillut vaikka mitä variaatioita avaamalla eritavalla joko avaimella, sisältä napista ja kauko-ohjeuksella mutta edelleen lukko toimii satunnaisesti. Ja kun vien huoltoon ja mainitsen asiasta niin lukko toimii kuin unelma. Taidan laittaa taskulampun sinne verhouksen sisään saapahan sitten valohoitoo

.
Huomasin sen vaan yks kerta kun oli käynyt varkaita meidän autokatoksessa. Mulla oli ollut takaluukku auki noin vuoden. Kumma kyllä varkaat ei halunneet kalliita työkaluja, ei varalla olevaa DI-kasettia eikä akkuporakonetta. Ilmeisesti eivät tykänneet mokomasta saappaasta ollenkaan

. Naapurin Golffiin sentään mentiin ovesta läpi.