Vettä valuu moottorista
Vettä valuu moottorista
Hä?!
Aina pidemmän matkan ajon jälkeen kun pysähtyy, niin lätäkkö vettä eli H2O:ta muodostuu moottoritilan alle asfaltille. Mistäköhän se sinne kertyy, kun ei mikään varoitusvalokaan ole syttynyt. Kondensoituuko ilmastoinnin takia jotenkin ilmasta sitä vettä, vai vuotaakohan minulla nyt joku säiliö tai letku? Onko kenelläkään tuttua tämänlainen?
Aina pidemmän matkan ajon jälkeen kun pysähtyy, niin lätäkkö vettä eli H2O:ta muodostuu moottoritilan alle asfaltille. Mistäköhän se sinne kertyy, kun ei mikään varoitusvalokaan ole syttynyt. Kondensoituuko ilmastoinnin takia jotenkin ilmasta sitä vettä, vai vuotaakohan minulla nyt joku säiliö tai letku? Onko kenelläkään tuttua tämänlainen?
-9-3 SC 1.8t -08
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
-9-3 SE 2,0t -02
-900i 2.1 16V -93
Samaa veikkaisin, olen huomannut, että sitä valuu aika paljon verrattuna muihin autoihin jotka seisovat samassa parkkihallissa, kuin omani.
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Omasssa kiesissä on kans yllättävän reipasta tuo ilmastoinnin kondenssiveden valuttelu mutta empä ole tuolla päätä jaksanu vaivata kun kaikki kuitenkin toimii niinkuin pitää. Aina joskus vaan lammikko ja vesivanat pistää silmään...Aleksi kirjoitti:Samaa veikkaisin, olen huomannut, että sitä valuu aika paljon verrattuna muihin autoihin jotka seisovat samassa parkkihallissa, kuin omani.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Tuosta apparin jalkatilan kosteudesta ja korjausvinkeistä on ollut juttua aikaisemminkin. Löytyy haulla.Zeikkari kirjoitti:Entiedä onko omassa keksinnössä pahastikin vikaa. Ajon jälkeen ilmeisesti kondensio vettä valuu tulipellin suunnalta ja tippuu pakoputken päälle, aiheutaa hassua tiputtelevaa sihinää. Ja pitäis tutkia mistä tulee apparin jalkatilaan vettä
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Juu etsivä on jopa löytänyt Tuntuu vaan että siihenkin saa taas purkaa koko hiton auton ympäriltä ensin. Ja laiskana olen yrittänyt motivoida itseäni tekemään sen, on myös olevinaan niin kiire ettei mukamas ehdi. Ja sitten pikkasen polttelis pitäis saada 9-5 sedani (krooninen autokuume).peinu kirjoitti:Tuosta apparin jalkatilan kosteudesta ja korjausvinkeistä on ollut juttua aikaisemminkin. Löytyy haulla.