Bypassin Asento

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Bypassin Asento

Viesti Kirjoittaja nugge »

Eli tarkoitan sis männän asento bypassissa. Ku tos mun forges mikä on kii nii se on siin jossai puoles välis O_o mikä vaikuttaa vähän oudolta ku taas täs BOSCHIN orkkikses se on ihan kiinni. sis tarkoittaen ihan normi olosuhteis ilma et kone käy tai mitään.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jos sulla on liian löysä jousi ?

tai sit se on jumissa.

sen kuulus olla kiinni tyhjäkäynnillä ja kierroksilla, aueta vasta kun löysää kaasun.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

sitä mä ajattelinki... ku tuntunu välil sellast outoo tehonpuutetta nii kelasin nyt et tostakoha se vois johtua. Pitää varmaa ottaa se irti tuolt ja ottaa auki
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

nugge kirjoitti:sitä mä ajattelinki... ku tuntunu välil sellast outoo tehonpuutetta nii kelasin nyt et tostakoha se vois johtua. Pitää varmaa ottaa se irti tuolt ja ottaa auki
Voipi hyvinkin johtua jos päästää paineita pihalle sen kautta.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

mimmonen se on ?

Kuva

Kuva
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Oletko muuten koittanut esiintyykö sitä tehonpuutteen tunnetta tuolla orkkis Boschilaisella?
Näinhän sen pystyy helposti toteamaan onko vika Forgessa vai jossain ihan muuallla..
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

Totesin täs et Forgessa on HUOMATTAVASTI löysempi jousi ku tos boschis.
boschin kanssa tuntuu kans ahdot pysyvän paremmin.
Pitää käydä hakee sit jäykempi jousi toho forgeen.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

voit jäykistää itse laittamalla jousen sisään toisen jousen...

mutta forgella tais olla omat jouset ja eri jäykkyydet värien mukaan.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Noissa forgen bypasseissa on sisällä vihreä eli löysin jousi ja se on liian löysä stagetettuun saabiin.

Kuva
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=476
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

selvästikin.
Rupes kyl saapi kulkee nii hemmeti paljo paremmi orkkis bypassil et :D
pitäs sit käydä siel docpoweris hakee se jousi :)
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Häviskös sirinät samalla ?
kasparius
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 20:20

Viesti Kirjoittaja kasparius »

sama pässi mulla ja laittoin jäykkemmään jouseen. Niin käy kaikkille joilla stagettut Saabat. Forge liian jöysä.
9-3 niinsanottu AERO
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

renner kirjoitti:Häviskös sirinät samalla ?
En oo tota itseasias miettiny O_o mut voi olla.

Minkäköhä värine jousi sinne nyt sit pitäs laittaa?
Ja meinasin huome kans käydä ostaa Ahtopaine mittari nii mistä o helpoin tie vetää johto sisään?
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Kuskinpuolella, jarrutehostajan vieressä on sulakerasia jonka nostat pois (yhdellä ruuvilla kiinni). Sen alla on sisäänvientikumi jossa on 3 tuttia. Isoimmasta letku kabiiniin.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

punane jousi bypassis ja samal vaihoin ton panelisuotiminen. :)
Nyt sellane mielenkiinto "Tsi tsi tsi" ns "Dumppi" ääni :D ihan kiva :P
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin