Kallistuksenvakaajan puslat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mope
"Kaasari"

Kallistuksenvakaajan puslat

Viesti Kirjoittaja mope »

Oiskos kellään teillä heittää faktaa kehiin, kun merkkiliike täällä Oulussa ei osannut kertoa kallistuksenvakaajan puslan sisä halkaisijaa.
Auto on 9-3 tid vm.-00
Katsottiin runkonumeron mukaaan, että josko se niin löytys mutta ei.

Åströmillä kone väitti että siihen on tarjolla kolmea eri kokoa. Ja tämä asia ei kuulemma muuten selviä, kuin tutkimalla että mikä on kallistuksnvakaajan tuotenumero, joka on kuulemma jossain tarrassa siinä vakaajan kyljessä. Jos on koko tarraa enää tallessa... 8O

Åströmillä väittivät että kallistuksenvakaaja on ohuempi siitä puslan kohdalta kuin esim. ulompaa (lähempää rengasta). Eli se siitä työntömitalla mittauksesta.

Olisin vaihtanut net surullisen kuuluisat narisijapuslat powerflexeihin (jotka nekin kuulemma narisee tai sitte ei) joita ei niittäkään ole kuin kolmea eri halkaisijaa... Elikkäs 19mm, 22mm, 24mm

Powerflexin myyjä täällä Oulussa meinas, että niitä puslan reikiä voi sorvata isommaksi. :roll: Kyseenalaistin tietenkin koko sorvaus operaation, mutta tämä myyjä meinas että itse tehdaskin "suosittelee" sorvausta jos ei löydy sopivaa halkasijaa. Tuntuu oudolta lähtä sorvailemaan valmiita puslia. :roll: En oikeen jaksa uskoa tällaisia väittämiä.

Minkä kokoista puslaa olette itse tunkeneet kyseisen auton alustaan?
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Vakaaja on koko matkalta saman paksunen, eli työntömitta kertoo. Puslia on 22, 24 ja 26mm.

Edit:
Itse asentanut 24mm tangolle 24mm powerflexit, 26mm tangolle 26mm powerflexit. Hyvän vaseliinin kanssa ei ihan heti narise.

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin