Lueskelin tuossa yhtä mukavata sivua:
http://www.genuinesaab.com/psi/default.asp
oikealla melko alhaalla löytyy linkki:
900NG / 9-3 Rear Anti-roll bar Install .pdf
Näin vapaasti suomennettuna:
Yksi helpoimmista tavoista parantaa ng900 + og9-3 suorituskykyä on vaihtaa taakse jäykempi kallistuksenvakaajatanko.
-Vähentää kallistusta mutkissa.
-Poistaa puskemisen ajettaessa agressiivisesti.
-Kallistuksen väheneminen poistaa/vähentää "kiihdytysvetelyn" joka aiheutuu toisen pyörän sutimisesta.
Kysymys:
Onko kukaan jäykistänyt vakainta kotikonstein? Esim hitsaamalla ratakiskon vakaajan kylkeen tai pulttaamalla toista tankoa siihen kiinni? Onko havaintoja kaupan olevista jäykemmistä kiskoista? Toki taakse saa myös puretaanipuslia, mutta se ei ole sama asia...
Virivihje: takakallistuksenvakaaja
Virivihje: takakallistuksenvakaaja
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
katsellu olen itsekkin samaa, vähentää kallisteluita kuulemma ihan mukavasti mutta saattaa aiheuttaa puskemista jos muu alusta ei ole kunnossa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta