Etuputkesta meni jousto-osa (putki sis. myös katin). PCS:n Pete arveli, että n. 1100e->. Motonotissä 400e.
Itse pungersin ekaksi (pakosarjasta lähtee siis 2 putkea). Kampesi vastaan ihan kivasti. Sain paikalleen ja mukamas tiukalle -> törisee. Lisää saatapärkkeleitä -> tulos sama. Käytössä oli uudet tiivisteen.
Vein länkkärin Masterfit:iin, jossa tekevät kahteen pekkaan niin että toinen alhaalla toinen ylhäällä. Tulos (ääni) oli siedettävä (vaihtoivat vielä kerran tiivisteet). Oli pakottava tarve saada auto viikoksi liikenteeseen ja jätin asian silleen. Joten manjana (mañana)...
Reissun päällä sitten rupesin kuuntelemaan, että töriseepä terävästi -> nakuttaa vedättäessä. Liitoksen vuoto ja/tai vaihdon yhteydessä mahdollisesti rikotun lambda-anturin yhteistulos?
Vai voiko sökö lambda saada aikaan nakutuksen?
Anyway, palautus motonettiin ei enää onnistune (käytetty, 1000km->).
Nyt olisi mukava löytää materiaali, joka kestää siellä lämmössä. Ts. esim. tiiviste, joka tarvittaessa painuu hieman enemmän kasaan toiselta puolelta ja siitä huolimatta myös toinen ('väljempi') puoli saadaan tiiviiksi.
Mitä lämpötiloja tuolla seudulla on? Kestääkö joku +350C tiivisteaine tuolla. Se ei saa olla kovaksi kuivuvaa (kuten esim. piliteman 'joustavaksi' mainostettu kuivuva korppu, kerran kokeillut toisaalle)
Kyllähän tuolla nytkin voi liikkua kun ajaa rauhallisesti ja ei kiihdyttele, mutta olisi hienoa voida ottaa tarvittaessa käyttöön ilman nakutusta (esim. ohittaessa) kaikki reilut 130hv
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-jouni