2.2 Tid kytkin raskas

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
900Caasutin
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

2.2 Tid kytkin raskas

Viesti Kirjoittaja 900Caasutin »

Tarkoittaakohan raskas ja "täristävä" kytkin paljon ajetussa 9-3 2.2 Tid:ssa sitä, että kohta on kytkinremontin aika?
#3142
9-3 SC TTid A -08 ja Nissan Leaf 40 kWh 2020
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: 2.2 Tid kytkin raskas

Viesti Kirjoittaja rr »

900Caasutin kirjoitti:Tarkoittaakohan raskas ja "täristävä" kytkin paljon ajetussa 9-3 2.2 Tid:ssa sitä, että kohta on kytkinremontin aika?
Mikä on raskas ja paljonko on paljon ajettu :?:

Meseen verrattuna TiDissä kaikki on raskasta, äänestä alkaen :lol:

Täristys ei kyllä ole normaalia. Meillä on ajettu 465 ja tiedän, että kytkimelle ei ole tehty mitään. Riippuu niin paljon, miten ja missä ajetaan, matkaa vai pätkää.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
900Caasutin
"Turbo"
Viestit: 226
Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: 2.2 Tid kytkin raskas

Viesti Kirjoittaja 900Caasutin »

rr kirjoitti:
900Caasutin kirjoitti:Tarkoittaakohan raskas ja "täristävä" kytkin paljon ajetussa 9-3 2.2 Tid:ssa sitä, että kohta on kytkinremontin aika?
Mikä on raskas ja paljonko on paljon ajettu :?:

Meseen verrattuna TiDissä kaikki on raskasta, äänestä alkaen :lol:

Täristys ei kyllä ole normaalia. Meillä on ajettu 465 ja tiedän, että kytkimelle ei ole tehty mitään. Riippuu niin paljon, miten ja missä ajetaan, matkaa vai pätkää.
Lähemmäs 400 000 ajettu ja huomattavan raskas verrattuna esim. 900c:n kytkimeen.
#3142
9-3 SC TTid A -08 ja Nissan Leaf 40 kWh 2020
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: 2.2 Tid kytkin raskas

Viesti Kirjoittaja rr »

900Caasutin kirjoitti:Lähemmäs 400 000 ajettu ja huomattavan raskas verrattuna esim. 900c:n kytkimeen.
Niissä on kyllä selkeä ero. OG-satkussa on kevyempi.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Vastaa Viestiin