Lähipäivinä kytkinpoljin on ruvennut elkeilemään. Kahtena kylmempänä aamuna poljin on vaikuttanut "kohmeiselta" eli tullut hitaasti ylös. Sitten, kun auton sisätila on hieman lämmennyt (vaikka ihan tyhjäkäynnillä pihalla) poljin on tullut täysin normaaliksi. Koskaan päivän aikana poljin ei tuota temppua tee... Ja vika korjaantuu joka kerta. Äsken poljin oli normaali ja pikkuhiljaa tuli jäykemmäksi, todella napakaksi käyttää. Onkohan pääsylinterin kumit tulleet tiensä päähän? Viime vuonna tehty kytkinremontti. Nestettä ei häviä...
-Lauri
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Lähipäivinä kytkinpoljin on ruvennut elkeilemään. Kahtena kylmempänä aamuna poljin on vaikuttanut "kohmeiselta" eli tullut hitaasti ylös. Sitten, kun auton sisätila on hieman lämmennyt (vaikka ihan tyhjäkäynnillä pihalla) poljin on tullut täysin normaaliksi. Koskaan päivän aikana poljin ei tuota temppua tee... Ja vika korjaantuu joka kerta. Äsken poljin oli normaali ja pikkuhiljaa tuli jäykemmäksi. Onkohan pääsylinterin kumit tulleet tiensä päähän?
-Lauri
Taitaa olla kumit jommassakummassa sylkyssä huonona tai jos on ollut pakkasaamu niin paljon vettä kytkinnesteen seassa?
Tuollainen samanlainen oire oli yhdessä vääränmerkkisessä kunnes sitten lopulta ampui työsylinterin tiivisteet ja nesteet pihalle.. Vaihdoin suosiolla koko sylkyn kun oli jo niin pahasti hapettunut.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Lähipäivinä kytkinpoljin on ruvennut elkeilemään. Kahtena kylmempänä aamuna poljin on vaikuttanut "kohmeiselta" eli tullut hitaasti ylös. Sitten, kun auton sisätila on hieman lämmennyt (vaikka ihan tyhjäkäynnillä pihalla) poljin on tullut täysin normaaliksi. Koskaan päivän aikana poljin ei tuota temppua tee... Ja vika korjaantuu joka kerta. Äsken poljin oli normaali ja pikkuhiljaa tuli jäykemmäksi. Onkohan pääsylinterin kumit tulleet tiensä päähän?
-Lauri
Taitaa olla kumit jommassakummassa sylkyssä huonona tai jos on ollut pakkasaamu niin paljon vettä kytkinnesteen seassa?
Tuollainen samanlainen oire oli yhdessä vääränmerkkisessä kunnes sitten lopulta ampui työsylinterin tiivisteet ja nesteet pihalle.. Vaihdoin suosiolla koko sylkyn kun oli jo niin pahasti hapettunut.
Tuo vesihommakin tuli mieleen. Aloitan vaihtamalla nesteet ja pääsylkän tiivisteet. Jos ei auta, niin seuraavaksi uusi kytkin ja työsylkkä.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.