Paniikkihälytys?
-
- "Aero"
Paniikkihälytys?
Onko OG9-3:ssa paniikkihälytystoimintoa? Techin valikosta löytyi kyseinen kohta ja ohjelmoitiin päälle mutta en ole keksinyt kuinka se toimisi. Huollossa sanoivat, että käyttöohjekirjasta löytyy, mutta eipä lue siellä mitään paniikkihälytyksestä. Olen kokeillut eri kaukosäätimen näppäimiä pitää pohjassa muutamia sekunteja yhdessä ja erikseen, mutta eipä ala hälytin huutamaan.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: Paniikkihälytys?
En tiedä mitä tarkoitat, mulla menee ainakin hälyttimet päälle, kun laittaa ensin kaukosäätimellä ovet lukkoon, niin että kuuluu se tööttäys ja sitten avaa avaimella mekaanisesti ovesta.ballantine kirjoitti:Onko OG9-3:ssa paniikkihälytystoimintoa? Techin valikosta löytyi kyseinen kohta ja ohjelmoitiin päälle mutta en ole keksinyt kuinka se toimisi. Huollossa sanoivat, että käyttöohjekirjasta löytyy, mutta eipä lue siellä mitään paniikkihälytyksestä. Olen kokeillut eri kaukosäätimen näppäimiä pitää pohjassa muutamia sekunteja yhdessä ja erikseen, mutta eipä ala hälytin huutamaan.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Paniikkihälytys?
Paniikkihälytys on niitä tilanteita varten, kun olet pimeässä parkkihallissa menossa autoosi ja ruma karvainen mies juoksee Rambo-veitsen kanssa kohti huutaen "Gimi jo mani" (kuten kaikissa amerikkalaisissa elokuvissa) Tällöin painetaan kakesta paniikkinappia ja auton hälytin alkaa soida tarkoituksena herättää muiden huomio ja säikyttää päällekarkaaja tiehensä. Toinen on tietysti kun näet kotisi ikkunasta jonkun yrittävän murtautua autoosi.Poy kirjoitti: En tiedä mitä tarkoitat
Kaverilla oli kerran huollon sijaisautona Vulva V50. Tämä erehtyi ihmettelemään sitä punaista kolmion muotoista nappia avaimessa. Paniikkihälyhän se sitten oli ja kuittaantui vasta kun avaimen työnsi virtalukkoon

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012