Jäähdyttimen letkut

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Jäähdyttimen letkut

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Tuolla nimikkeellä taisittiin kutsua noita jäähdytyspuolen letkuja. :roll: :D

Eli millä kilometrimäärillä kannattaisi vaihtaa? Entisestä NG900 Turbosta vm. 1994 ne 'paukahtivat' siinä reilunlaisesti yli 200 000 km:n kohdilla. Sen takia ei autolla ajettu kovinkaan pitkälle. :lol:

Kansiremonttiin varmasti oli osasyynä laturihihnan puolen rikkoutuminen samoihin aukoihin - nämä kummatkin syyt lienevät vaikuttaneet kyseiseen remonttiin, josta selvisin ehkä yllättävänkin halvalla vs. seudun merkkiliikkeen hintoihin.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jäähdyttimen letkut

Viesti Kirjoittaja NG900T »

170tkm:ssa hajos yhdestä kun kierrätti kunnolla.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Re: Jäähdyttimen letkut

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Taitaa vaikuttaa letkujen kestoon enemmän ikä kuin käyttökilometrit.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Re: Jäähdyttimen letkut

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Paljon mahdollista. Entisessä autossa oli ikää tuolloin yli 10 vuotta, ja kilometrejä jotain 250 000.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Vastaa Viestiin