Fasten Belts palaa

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Riksa
"Kaasari"

Fasten Belts palaa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

9-3 vm.-99 ja toi fasten belts palaa koko ajan vaikka kummatkin etupenkin turvavyöt ovat kiinni. Oliskohan vika joku yksinkertainen vai pääseekö helpoimalla että ottaa polttimon pois.
Viggenisti
"Turbo"

Re: Fasten Belts palaa

Viesti Kirjoittaja Viggenisti »

Riksa kirjoitti:9-3 vm.-99 ja toi fasten belts palaa koko ajan vaikka kummatkin etupenkin turvavyöt ovat kiinni. Oliskohan vika joku yksinkertainen vai pääseekö helpoimalla että ottaa polttimon pois.

Sama vika ois. Oisko tietoa mikä on rikki kun tuo palaa koko ajan ? Tai sitten vaan otan hehkun poes.

Ilman turvavyötä ei pimputtele, liekkö otettu hällyytys pois.
XC70 D5 -11
hsivenius
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja hsivenius »

Mikähän on syy kun minulla taas käynnistäessä palaa pari sekuntia tuo valo ja sitten sammuu, olipa vyöt kiinni tai ei ja olipa penkillä ihminen tai ei?

:D
Skoda Fabia 1.4 tdi
ex NG900 S 2.0i -96
Harrimatias
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

9-5T kirjoitti:
hsivenius kirjoitti:Mikähän on syy kun minulla taas käynnistäessä palaa pari sekuntia tuo valo ja sitten sammuu, olipa vyöt kiinni tai ei ja olipa penkillä ihminen tai ei?

ng900 on syy, vikaa ei ole.

Eli siis ihan normaalia? Itse joskus miettinyt samaa että mikä on. Mikä lie tarkotus siinä sitten.
Saab 900 2.0t Cab -97
hsivenius
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja hsivenius »

9-5T kirjoitti:ng900 on syy, vikaa ei ole.
hsivenius kirjoitti:Mikähän on syy kun minulla taas käynnistäessä palaa pari sekuntia tuo valo ja sitten sammuu, olipa vyöt kiinni tai ei ja olipa penkillä ihminen tai ei?

ng900 on syy, vikaa ei ole.
Mutta eikös valon pitäisi toimia niin että jos ottaa vyön irti niin pitäisi valon syttyä? Ei minulla vain tee niin. Ainoa hetki kun valo palaa on silloin käynnistettäessä. :P
Skoda Fabia 1.4 tdi
ex NG900 S 2.0i -96
Iskariot
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Samalla lailla toimii omassakin valo. On niin hätänen välähdys että harvoin edes tuota huomaa. Joskus tuota mietinkin että olisiko jossakin jotain pielessä mutta jos nyt kerran tuolla tavalla kuuluu toimi niin olkoot.
#2029 Kari Kutuniva
Vastaa Viestiin