Tanaan on kylla ollut jokseenkin lammin paiva, +35C, mutta on tuota lampoa ollut ennenkin, tuskinpa siita johtuu, vai johtuuko?
Ja autohan oli siis '99 9-3 FPT (185hp in my dreams

No, niin siis 'Saabisti C900' avitti tuolla toisessa threadissani (Magneettiventtiilin, bypassin ja hukkaportin diagnosointi) ja nyt pikaisen testilenkin jalkeen paineet olivat taas tallella. Varsinaisesti mitaan vikaa ei loytynyt, mutta vahan tuntuu silta kuin hukkaportin tanko sydemi olisi ollut jotenkin jumissa. Mene ja tieda. Keskustelua on varmaankin parempi jatkaa siella, ok?karvalakki kirjoitti:No niin, nyt on ahtopaineet ennatysalhaalla ja tuntuu silta etta puolet tehosta on hukassa. Auto ei siis kulje mihinkaan. Erityisen huomionarvoista on, etta vehje ei jaksa kiertaa enaa kakkosella kuin juuri ja juuri yli 4000rpm. Samaan paastaa kylla muillakin vaihteilla. Siis missa vika? Vai pitaako alentua Saab-dillerin juttusilla. Vapaalla kiertaa kylla ylemmas, mutta ei millaan vaihteella...
Tanaan on kylla ollut jokseenkin lammin paiva, +35C, mutta on tuota lampoa ollut ennenkin, tuskinpa siita johtuu, vai johtuuko?
Ja autohan oli siis '99 9-3 FPT (185hp in my dreams).
Jes, koettu on tuokin... Tammikuussa oireet olivat kuvatun kaltaiset, ja tuolloin vaihdettiin takapontto. Korjasi vian, vahaksi aikaaturbotalladega kirjoitti:Vika voi olla myös äänenvaimentimen tukkeutuminen viimeisessä vaimentimessa, kaverilla samat oireet ei jaksanu mennä yli 4500 auto suorastaan sammui tän jälkeen. -99 lpt 9-3 steg 1 ajettu 49tkm... takapönttö sisältä muussina ja aivan tukossa. paikallaan kyllä kiersi kun ei ahdot nouse...