ng900 käsijarru ottaa huonosti...
ng900 käsijarru ottaa huonosti...
Elikkä kyseessä mitä ilmeisimmin eräänlainen tyyppivika kyseisessä mallissa. Käsijarru pitää kunnolla vasta kun sen vetää täysin yläasentoon, ja voimaa pitää käyttää kanssa aikalailla runsaasti.
Antakaas vinkkejä aloittelevalle autonrassaajalle mistä vois aloittaa?
Antakaas vinkkejä aloittelevalle autonrassaajalle mistä vois aloittaa?
Jo se pitää kunnolla siellä yläasennossa niin hyvä. Älä koske. Sitten kun se ei enää pidä, niin siten takarenkaat pois ja jarrurummussa olevasta reijästä säätämään jarrukenkien kohdistinta. Kerran yritin tuota tehdä, mutta luovutin kun oli niin hankalaa. Katsoin, että sehän kuuluu huolto-ohjelmaan. Seuraavan kerran kun sain auton Laakkoselta 20tkm huolloista kokeilin jarrua ja sanoin, että tsot-tsot, ei säädetty, takaisin. Sain sen takaisin ihan pirun jäykkänä, mutta ottipa jo alhaalta. Äiti lainasi kerran autoa, mutta ei oikein jaksanut vetää jarrua säppiin.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Mä kiristin varppia siten että se ottaa 7:nen naksauksen kohdalla pyörät lukkoon.
On kyllä tosi jäykkä saada lukkoon jos ei käytä vähän voimaa.
Toi toinen ropponen mikä meillä on niin ei tuota paljon käsijarrun kanssa vaikkeuksia ( siis ei tarvitse repiä).
Onneksi on tomaatti, tulee aika harvoin vedettyä tostä käkkäristä.
On kyllä tosi jäykkä saada lukkoon jos ei käytä vähän voimaa.
Toi toinen ropponen mikä meillä on niin ei tuota paljon käsijarrun kanssa vaikkeuksia ( siis ei tarvitse repiä).
Onneksi on tomaatti, tulee aika harvoin vedettyä tostä käkkäristä.
9-3.1972
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
toi käsijarru on hyvä vitsi 9-3:ssa. Toimii noin 2 viikkoa huollon jälkeen ja sitten olis taas aika kiristää. Ihan sukka jarru.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Ihan sama mitä sille jarrulle tekee niin ei saa toimimaan. Olen nyt vaihtanut käsijarruvaijerin, jarrulevyt ja käsijarru kengät kahteen kertaan eikä saa toimimaan kuin hetkeksi. Kannattaa säätää juuri ennen katsastusta niin pääsee läpi.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Sori jätkät. Mun käsijarrussa ei ole mitään valittamista. Toimii kuin junan vessa. Kohtuu kevyt ja tarraa kiinni heti ja hyvin. Johtuu ehkä lempeistä Saksan keleistä.
Vanhassa ng900:ssa oli kyllä ongelmia.
Vanhassa ng900:ssa oli kyllä ongelmia.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11