Ei taida olla ihan normaalia,kun tuo antenni toimiessaan (silloin kun toimii) louskuttaa kuin konetuliase Mitenkähän pitkäksi antennin pitäisi nousta? Tässä tapauksessa se nousee n.30 senttiä, ei sen pitemmäksi vaikka yritän käyttää hauisvoimaakin apuna Tuon paukutuksenhan saisi tietysti hiljenemään ottamalla antennin moottorin pistokkeen irti. Harvassa :ssa tuo antenni taitaa kunnolla jekkasta. Käsittääkseni tuon kepin pitäisi varmaankin nousta enemmän kuin tuon 30 senttiä
Ihan normaalipituinen antenni se on, muistaakseni 4 jatkoa sisäkkäin. Lienee jäässä tai töhnää välissä, silloin antennin koneiston turvamekanismi lyö yli ja kuuluu tuo kuvailemasi raksutus.
Antennin purkaminen ja putsaus&voitelu voisi auttaa tai sitten uuden piiskan asennus.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Moottoriantenni kestää aikansa, parhaimmillaan omassa 8 vuotta mutta kun alkaa paukkumaan tai ei enää kulje pintapuhdistuksella ja CRC:llä niin halpa operaatio on tilata se uusi ruoto PCS:ltä ( olikohan alle parikymppiä) ja puuhata muutama tunti vaihtotöissä. Samalla kun sen purkaa niin vaihtaa sen ruodon suosista...
Hakutoiminnolla löytyy ohjeita.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vai glykolia. Kiitti vinkistä, pitää kokeilla.
Pukkaa jäätymään alimmat paksut teleskoopit, eikä köyhän miehen voitelu, WD40, auttanut asiaan 5min pidempään.
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Hitto katoin Motonetin listat läpi, mutta enpä nähny Saab 9-3 kohdalla mitään antenneihin viittaavaa. Kiva.
No ei se mitään. Mulla on nyt BLING piiska.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1 Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Tuo tonnarin masto on muuten samanlainen, mutta on hieman lyhyempi. Saattaa siis raksuttaa ääripäissään muutaman kerran. Tätä siis ainakin minä tarkoitin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
SS kirjoitti:Tuo tonnarin masto on muuten samanlainen, mutta on hieman lyhyempi. Saattaa siis raksuttaa ääripäissään muutaman kerran. Tätä siis ainakin minä tarkoitin.
Niin se raksuttaa mullakin, ei se siitä rikki mee...onnex, on meinaa raksuttannu jo 1,5V pitäsköhän vaihtaa, emännän autoon kyl tollasen sain vaihdettua mut omaan en ...no käsky kävi