Neuvoa (900 -95)
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ke Tammi 16, 2008 13:08
Neuvoa (900 -95)
Hankkimassa uutta autoa ja tarvitsisi tietoa 95-vuoden 900:ta saabista. Koneena 2.3l bensa ja ajettu 277000km. Huollettu säännöllisesti. Onko tietoa kuinka kauan kone kestää ajaa ja onko mitään isompia tyyppivikoja?
Re: Neuvoa (900 -95)
Tuossa keskustelussa on mainittu tyyppivikoja: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=62446
Tuon koneen kestosta en tiedä mitään
Tuon koneen kestosta en tiedä mitään
NG 9-5 2.0 Aero XWD -10
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
Re: Neuvoa (900 -95)
Minä en taas pääse tuolla linkillä mihinkään, mutta käytä hakua ja hakusanoiksi vaikkapa "ng900 tyyppiviat", ei ole syytä kirjoittaa kaikkia tähän uudestaan. Ja varoitus, kun yhden illan selaat noita tarinoita niin tuntuu että vikoja olisi läjäpäin mutta todellisuudessa kelpo peli.
2.3i:n kanssa ei mitään isompia ongelmia itsellä 150tkm:iin saakka ajettuna ainakaan. Luotettava peli ja kulutus kohdallaan, vakioalusta pehmeä mutta arkiajoon riittävä. Eikä tuon ikäisestä montaa tonnia tarvi maksaa nykyään...
2.3i:n kanssa ei mitään isompia ongelmia itsellä 150tkm:iin saakka ajettuna ainakaan. Luotettava peli ja kulutus kohdallaan, vakioalusta pehmeä mutta arkiajoon riittävä. Eikä tuon ikäisestä montaa tonnia tarvi maksaa nykyään...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Neuvoa (900 -95)
300tkm pyörähtää omaan 2,3:een todennäköisesti ensi viikon alkupuolella ja suhteellisen huoletta sillä on saanut ajella. Varsinkin koneen puolesta. Ilmamassamittarin rikkoontuminen on ollut ainut käyntipuolta haitannut vika tähän mennessä. Kulkee nätisti, käy tasaisesti, ei tupruta, päästöt kohdillaan jne. jne. Ainakin toistaiseksi... (Tarkemmin mietittynä itseasiassa ainoat huoltoa vaatineet viat ovat olleet tuo IMM ja vuotava lämppärin kenno, joka sekin korjaantui paikkaustöhnällä. Noin reilu 100tkm on muistaakseni itse tullut mittariin ajeltua.)
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -