9-3 ja eri versiot
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
9-3 ja eri versiot
9-3:a ollaan siis hankkimassa.
Pitäisi vielä saada varmistusta muutamiin eri malliversioiden eroihin.
Haussa 2.0T, Turbo Sport tai Aero.
Onko vuosimallit vaikuttaneet vakiovarusteluun jotenkin?
Miten SE -versio eroaa 'perusmallista'?
Olen pannut merkille, että monissa SE-malleissa on korinväriset, syvemmät helmat. Vakio?
Onko alusta kaikissa Turbomalleissa sama, Aeroa ja Sportia lukuunottamatta?
Onko kaikki Aero-mallit T7-koneella? Siis myös vm.2000?
Onko Aerossa penkkien sähkösäädöt vakiona?
Mitenkäs tuo T7-versioiden huohotinongelma, onko oletus, että kone on tavalla tai toisella jo kärsinyt jos ei päivitystä ole tehty? Toisin sanoen, jos ostaa 150 tkm ajetun T7:n, vieläkö päivitys auttaa, vai onko tuho jo tapahtunut...?
Pitäisi vielä saada varmistusta muutamiin eri malliversioiden eroihin.
Haussa 2.0T, Turbo Sport tai Aero.
Onko vuosimallit vaikuttaneet vakiovarusteluun jotenkin?
Miten SE -versio eroaa 'perusmallista'?
Olen pannut merkille, että monissa SE-malleissa on korinväriset, syvemmät helmat. Vakio?
Onko alusta kaikissa Turbomalleissa sama, Aeroa ja Sportia lukuunottamatta?
Onko kaikki Aero-mallit T7-koneella? Siis myös vm.2000?
Onko Aerossa penkkien sähkösäädöt vakiona?
Mitenkäs tuo T7-versioiden huohotinongelma, onko oletus, että kone on tavalla tai toisella jo kärsinyt jos ei päivitystä ole tehty? Toisin sanoen, jos ostaa 150 tkm ajetun T7:n, vieläkö päivitys auttaa, vai onko tuho jo tapahtunut...?
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Re: 9-3 ja eri versiot
SE- malleissa taisi olla ACC ja cruise vakiona ja sähkölasit. Helmasarja ei SE- malliin välttämättä tullut mukaan. Sport- malleissa, joita tehtiin kai 1999-2000 ja 113kw:n koneella oli helmasarja vakiona, mutta ei ACC. Nettiautossa joku kyllä kauppaa 01-mallista Sportia, kai sitten niin on... Sport Sedan on toki jo oma mallinsa.
Itse asiassa koko valmitusaikanaan ei kai viistopera 93 muuttunut ulkoisesti, eikä sisäisesti mitenkään. Alusta ja koneasioihin vastailee varmaan eri miehet... ne, jotka sen puolen tuntevat.
Itse asiassa koko valmitusaikanaan ei kai viistopera 93 muuttunut ulkoisesti, eikä sisäisesti mitenkään. Alusta ja koneasioihin vastailee varmaan eri miehet... ne, jotka sen puolen tuntevat.
9-5 2.3t -03, VIII Saab
eka 96 1976, veronanvihreä, vm -72
eka 96 1976, veronanvihreä, vm -72
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 9-3 ja eri versiot
Turbo Sportit ovat T5:ia, Aerot T7:ja. Itse ostaisin mieluummin Turbo Sportin. 2.0t -mallit ovat T5:ia 1998-2000 ja T7:ja 2001-2003.TurboJanne kirjoitti:9-3:a ollaan siis hankkimassa.
Pitäisi vielä saada varmistusta muutamiin eri malliversioiden eroihin.
Haussa 2.0T, Turbo Sport tai Aero.
Onko vuosimallit vaikuttaneet vakiovarusteluun jotenkin?
Miten SE -versio eroaa 'perusmallista'?
Olen pannut merkille, että monissa SE-malleissa on korinväriset, syvemmät helmat. Vakio?
Onko alusta kaikissa Turbomalleissa sama, Aeroa ja Sportia lukuunottamatta?
Onko kaikki Aero-mallit T7-koneella? Siis myös vm.2000?
Onko Aerossa penkkien sähkösäädöt vakiona?
Mitenkäs tuo T7-versioiden huohotinongelma, onko oletus, että kone on tavalla tai toisella jo kärsinyt jos ei päivitystä ole tehty? Toisin sanoen, jos ostaa 150 tkm ajetun T7:n, vieläkö päivitys auttaa, vai onko tuho jo tapahtunut...?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: 9-3 ja eri versiot
Vakiovarustelu on mielestäni pysynyt samana. Onko ollut jo alusta saakka 9-3 etupenkeissä sivuairbagit? 2001-2002 paikkeilla 185hv mallin taisi saada vain jos varusti matalapaineisen virisarjalla, joka tosin ilmoitetaan 170hv tehoiseksi.
SE-mallissa ainakin etusumarit, nahkaratti & -vaihdekepin nuppi ja suojus, kromiset ovenavauskahvat sisällä, automaattinen ilmastointi ja muistaakseni myös SID-2 & vakionopeussäädin T7-malleihin tuli lisäksi ainakin sport-helmasarja & takaspoleri
Tosin löytyy monia business-varusteltuja kolkkeja joista löytyy ilmastointi, sid2 & vak.nop.säädin.
Itsellä oletus, että Aerot T7-koneella vaikka ulkonäkö muuttuikin Viggen-korisarjalla & pilotti-penkeillä =sähkösäädöt. Taisi ne olla alkujaankin olla sähköllä. Turbo sport 200hv on taasen T5
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1266583
Tämä lienee joku ranetus T7 205hv malli, kun on perus helmat & takaspoikka maalattu, kangaspenkit & vaihdekepin suojus on muovinen.
T7 ongelma koneen kai saattaisi tunnistaa, jos avaisi venttiilikopan ja katsoisi miltä venttiilikoneiston ympäristö näyttää. Ainakin helpoin tapa kurkkia koneen sisuksiin. Itse en ainakaan miellä, että tuhoa olisi tapahtunut vaikka n.110tkm kohdalla tuli 1. päivitys ja vasta n.180tkm kohdalla tuli laitettua viimeisin päivityspaketti, yli vuosi sen ilmestymisen jälkeen. Satunnaisesti pientä smegman syntymistä oli ennen päivityksiä havaittavissa öljyntäyttöputkessa. Tärkeintähän tuossa on, että alkuperäinenkin huohotusjärjestelmä on puhdas eikä tukkoinen, sekä käyttää laadukasta täyssynteettistä öljyä ja vaihtaa ne ajoissa uusiin. Esim. meillä tulee kolkin mittariin reilut 20tkm vuodessa, niin olen 10tkm välein vaihtanut öljyt & suodattimen.
SE-mallissa ainakin etusumarit, nahkaratti & -vaihdekepin nuppi ja suojus, kromiset ovenavauskahvat sisällä, automaattinen ilmastointi ja muistaakseni myös SID-2 & vakionopeussäädin T7-malleihin tuli lisäksi ainakin sport-helmasarja & takaspoleri
Tosin löytyy monia business-varusteltuja kolkkeja joista löytyy ilmastointi, sid2 & vak.nop.säädin.
Itsellä oletus, että Aerot T7-koneella vaikka ulkonäkö muuttuikin Viggen-korisarjalla & pilotti-penkeillä =sähkösäädöt. Taisi ne olla alkujaankin olla sähköllä. Turbo sport 200hv on taasen T5
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1266583
Tämä lienee joku ranetus T7 205hv malli, kun on perus helmat & takaspoikka maalattu, kangaspenkit & vaihdekepin suojus on muovinen.
T7 ongelma koneen kai saattaisi tunnistaa, jos avaisi venttiilikopan ja katsoisi miltä venttiilikoneiston ympäristö näyttää. Ainakin helpoin tapa kurkkia koneen sisuksiin. Itse en ainakaan miellä, että tuhoa olisi tapahtunut vaikka n.110tkm kohdalla tuli 1. päivitys ja vasta n.180tkm kohdalla tuli laitettua viimeisin päivityspaketti, yli vuosi sen ilmestymisen jälkeen. Satunnaisesti pientä smegman syntymistä oli ennen päivityksiä havaittavissa öljyntäyttöputkessa. Tärkeintähän tuossa on, että alkuperäinenkin huohotusjärjestelmä on puhdas eikä tukkoinen, sekä käyttää laadukasta täyssynteettistä öljyä ja vaihtaa ne ajoissa uusiin. Esim. meillä tulee kolkin mittariin reilut 20tkm vuodessa, niin olen 10tkm välein vaihtanut öljyt & suodattimen.
TurboJanne kirjoitti:9-3:a ollaan siis hankkimassa.
Pitäisi vielä saada varmistusta muutamiin eri malliversioiden eroihin.
Haussa 2.0T, Turbo Sport tai Aero.
Onko vuosimallit vaikuttaneet vakiovarusteluun jotenkin?
Miten SE -versio eroaa 'perusmallista'?
Olen pannut merkille, että monissa SE-malleissa on korinväriset, syvemmät helmat. Vakio?
Onko alusta kaikissa Turbomalleissa sama, Aeroa ja Sportia lukuunottamatta?
Onko kaikki Aero-mallit T7-koneella? Siis myös vm.2000?
Onko Aerossa penkkien sähkösäädöt vakiona?
Mitenkäs tuo T7-versioiden huohotinongelma, onko oletus, että kone on tavalla tai toisella jo kärsinyt jos ei päivitystä ole tehty? Toisin sanoen, jos ostaa 150 tkm ajetun T7:n, vieläkö päivitys auttaa, vai onko tuho jo tapahtunut...?
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: 9-3 ja eri versiot
Tuolla on aika kattava tieto mallista (900NG ja 9-3):
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.htm
Ja tässä vakiovarusteet Suomessa:
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.pdf
Aika kattava vakiovarustushan näissä on: Sähkölasit, ABS ja Sivuairbagit kaikissa 9-3 malleissa vakiona. Apukuskin airbag, on harvinaisempi.
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.htm
Ja tässä vakiovarusteet Suomessa:
http://www.ajovalo.net/Mallit/Saab900.pdf
Aika kattava vakiovarustushan näissä on: Sähkölasit, ABS ja Sivuairbagit kaikissa 9-3 malleissa vakiona. Apukuskin airbag, on harvinaisempi.
NG 9-5 2.0 Aero XWD -10
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
Re: 9-3 ja eri versiot
Ruotsista hae vanhempi versio tehokkaammalla koneella. Mielestäni hinta/laatu aika kohdillaan:
http://www.blocket.se/vi/14975540.htm?ca=1_5_s
http://www.blocket.se/vi/12929602.htm?ca=1_5_s
http://www.blocket.se/vi/14624900.htm?ca=1_5_s
http://www.blocket.se/vi/14975540.htm?ca=1_5_s
http://www.blocket.se/vi/12929602.htm?ca=1_5_s
http://www.blocket.se/vi/14624900.htm?ca=1_5_s
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Re: 9-3 ja eri versiot
Näyttääkin olevan Ruotsissa vähän erilaisia malliversioita kuin mitä Suomessa on uutena myyty.
Olen katsellut jonkin aikaa Bytbil ja Blocket -sivustoilta, ja ainakin nuo 200-hv ja 205-hv -mallit pistää silmään.
On nimittäin Ruotsissa aika paljon mm. 205-heppaisia malleja, aina vuoteen 2002 asti, mutta outoa on, että autot ovat ilman helmoja, sumareita ja sisustuskin ns. 'karvalakki'. Mikä lie tällainen versio? Jenkeissähän myytiin Turbo HO -mallia juurikin 200 (T5) ja 205 (T7) heppaisena, mutta niissä oli kai paremmat varusteet?
'Turbo Sport' -hakusanalla taasen ei löydy yhtään autoa (!)
Onko tämä ns. 'pre-aero' ollut vain joillekin markkinoille?
Nirso kun olen, haluan kärryn ns. huippuvarustein, ja Ruotsissahan valikoimaa näyttäisi olevan.. Turbo Sport tai Aero olisi paras, kun olisi kaikki jo vakiona,
mutta kuten sanottu, Turbo Sportia ei näy missään, ja Aerot ovat T7 -koneella, eli potentiaalisia ongelmia.. Turbo SE -mallit täyspaineisena taitaa olla tosi yleisiä Ruotsissa, eli siinä olisi ainakin valinnan varaa. Vielä kun löytyisi nahkasisustalla ja sähköpenkeillä...
Mitkä törmäystyynyt muuten on ollut 9-3 vakiona?
Olen katsellut jonkin aikaa Bytbil ja Blocket -sivustoilta, ja ainakin nuo 200-hv ja 205-hv -mallit pistää silmään.
On nimittäin Ruotsissa aika paljon mm. 205-heppaisia malleja, aina vuoteen 2002 asti, mutta outoa on, että autot ovat ilman helmoja, sumareita ja sisustuskin ns. 'karvalakki'. Mikä lie tällainen versio? Jenkeissähän myytiin Turbo HO -mallia juurikin 200 (T5) ja 205 (T7) heppaisena, mutta niissä oli kai paremmat varusteet?
'Turbo Sport' -hakusanalla taasen ei löydy yhtään autoa (!)
Onko tämä ns. 'pre-aero' ollut vain joillekin markkinoille?
Nirso kun olen, haluan kärryn ns. huippuvarustein, ja Ruotsissahan valikoimaa näyttäisi olevan.. Turbo Sport tai Aero olisi paras, kun olisi kaikki jo vakiona,
mutta kuten sanottu, Turbo Sportia ei näy missään, ja Aerot ovat T7 -koneella, eli potentiaalisia ongelmia.. Turbo SE -mallit täyspaineisena taitaa olla tosi yleisiä Ruotsissa, eli siinä olisi ainakin valinnan varaa. Vielä kun löytyisi nahkasisustalla ja sähköpenkeillä...
Mitkä törmäystyynyt muuten on ollut 9-3 vakiona?
TurboJanne joka ohittaa turbojanne (tm)
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
------------------------------------------------------------
Motto: Älä ota turhia paineita, ota ahtopaineita!
Re: 9-3 ja eri versiot
Kuskin ja etupenkkien sivu bagit näyttää sitten tulleen heti alussa kolkkiin ajovalot.net Lisävarusteena saanut sitten ruksata apparin paikallekin.
http://www.blocket.se/vi/13333817.htm?ca=11_s
Onkohan tuon turbo-jubileen puolinahkapenkit sähkösäätöiset? On mielestäni tosi mukavat.
http://www.blocket.se/vi/13333817.htm?ca=11_s
Onkohan tuon turbo-jubileen puolinahkapenkit sähkösäätöiset? On mielestäni tosi mukavat.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: 9-3 ja eri versiot
Turbo Sensonic kirjoitti:2.0t -mallit ovat T5:ia 1998-2000 ja T7:ja 2001-2003.
Mulla on kyllä 2000vm 9-3 Saab SE jossa T7 täyspaineisena 185hp ilman sport helmasarjaa.patse kirjoitti:2001-2002 paikkeilla 185hv mallin taisi saada vain jos varusti matalapaineisen virisarjalla, joka tosin ilmoitetaan 170hv tehoiseksi. T7-malleihin tuli lisäksi ainakin sport-helmasarja & takaspoleri
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
Re: 9-3 ja eri versiot
Niin, kyllä Ruotsissa on täyspaineista 185hk T7:aa ihan 2002 asti.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: 9-3 ja eri versiot
Samoin mullaRisto Vee kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti:2.0t -mallit ovat T5:ia 1998-2000 ja T7:ja 2001-2003.Mulla on kyllä 2000vm 9-3 Saab SE jossa T7 täyspaineisena 185hp ilman sport helmasarjaa.patse kirjoitti:2001-2002 paikkeilla 185hv mallin taisi saada vain jos varusti matalapaineisen virisarjalla, joka tosin ilmoitetaan 170hv tehoiseksi. T7-malleihin tuli lisäksi ainakin sport-helmasarja & takaspoleri
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: 9-3 ja eri versiot
Suosittelen Turbo Sporttia, jos sellaisen satut löytämään. Omani ostin viime kesänä ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Ovat yleensä aika edullisia, koska varsinkaan liikkeillä ei yleensä Turbo Sport mallia löydy arkistoista, joten hinnoittelevat yleensä jonkun halvemman mallin mukaan(185hv). Myynti-ilmoituksissa ei monesti osata kertoa, että auto on Turbo Sport, joko myydään Aerona tai 2.0T tai vastaavaa. Munkin auto oli ilmoituksessa merkattu Aeroksi, mutta soittaessa myyjä(autoliike) sanoi ettei ole Aero vaan "erikoismalli". Eli ei osannut sanoa Turbo Sportiksi, enkä kyllä itsekkään silloin vielä tiennyt ko.mallista, kunnes vähän selailin tätä foorumia ja googlea niin asia selvisi.Nirso kun olen, haluan kärryn ns. huippuvarustein, ja Ruotsissahan valikoimaa näyttäisi olevan.. Turbo Sport tai Aero olisi paras, kun olisi kaikki jo vakiona,
mutta kuten sanottu, Turbo Sportia ei näy missään, ja Aerot ovat T7 -koneella, eli potentiaalisia ongelmia.. Turbo SE -mallit täyspaineisena taitaa olla tosi yleisiä Ruotsissa, eli siinä olisi ainakin valinnan varaa. Vielä kun löytyisi nahkasisustalla ja sähköpenkeillä...
Entiset Saabit:90 -85/-86, OG900 -89, OG9-3 Turbo Sport -99
Nykyinen:Saab 9-3 SC 2,0t Vector -08 E85
Nykyinen:Saab 9-3 SC 2,0t Vector -08 E85
Re: 9-3 ja eri versiot
Joo, ne tuli MY2001 malliin. Itse kanssa aikaan juoksin tuollaisten 2001 SE-mallien perässä, mutta muut ehti aina ensinSaabisti -77 kirjoitti:Samoin mullaRisto Vee kirjoitti:Turbo Sensonic kirjoitti:2.0t -mallit ovat T5:ia 1998-2000 ja T7:ja 2001-2003.Mulla on kyllä 2000vm 9-3 Saab SE jossa T7 täyspaineisena 185hp ilman sport helmasarjaa.patse kirjoitti:2001-2002 paikkeilla 185hv mallin taisi saada vain jos varusti matalapaineisen virisarjalla, joka tosin ilmoitetaan 170hv tehoiseksi. T7-malleihin tuli lisäksi ainakin sport-helmasarja & takaspoleri
Hassua, kun luulin Turbo Sportin & alkupään Aeron olevan aina vähintään noilla sport-helmoilla, mutta ei sittenkään. Näyttää tuo Jubilee nimityskin olevan ihan suomi-peräistä.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: 9-3 ja eri versiot
SE-varusteluun kuului ACC, nahkaratti, sumuvalot yms., mutta ei korinvärisiä helmoja. 2002 tuli TurboJubilee, jota myös nimitetään toisinaan SE:ksi, jossa on myös helmoja yms. varusteita. Aikaisemmin oli myös 154hv tSport, jossa oli helmat, takaspoikka ja sumuvalot yms.TurboJanne kirjoitti: Miten SE -versio eroaa 'perusmallista'?
Olen pannut merkille, että monissa SE-malleissa on korinväriset, syvemmät helmat. Vakio?
Aerossa on 10mm matalampi alusta, mutta käytännössä Aeron jouset on aivan yhtä pitkät ja paksut kuin vakio matalapaineturbon vieterit. Joka tapauksessa voit varautua tekemään autoosi alustapäivityksen...Onko alusta kaikissa Turbomalleissa sama, Aeroa ja Sportia lukuunottamatta?
Aidossa Aeroissa on Trionic7.Onko kaikki Aero-mallit T7-koneella? Siis myös vm.2000?
Ei välttämättä, osa koneista toimii hyvin ilman mitään päivityksiä. Tärkeintä olisi tietää onko konetta ajettu vähillä öljyillä. Monet huohotinvaivaiset koneet syövät aika reippaasti öljyä ja koneesta saa puuttua pari litraa ennen kuin öljynpainevalo syttyy... Parempi olisi, jos öljyt olisi vaihdettu aina noin 10K välein (mutta sekään ei takaa etteikö kone voisi olla mönjää täynnä). Koneen käyntiäänestä kyllä kuulee, jos jakopää vetelee viimeisiään...Mitenkäs tuo T7-versioiden huohotinongelma, onko oletus, että kone on tavalla tai toisella jo kärsinyt jos ei päivitystä ole tehty? Toisin sanoen, jos ostaa 150 tkm ajetun T7:n, vieläkö päivitys auttaa, vai onko tuho jo tapahtunut...?
Eski
Re: 9-3 ja eri versiot
Jos hämmennetään vähän soppaa, niin mulla on MY2000 T7 täyspaine 185hv (alunperin) 9-3 SE. Ja sportin helmat sekä takaspoileri löytyy.
Varusteita on nuo edellämainitut sumarit, nahkaratti, vaihdekepin nuppi ja suojus, kromiset kahvat sisällä, ACC, SID2, cruise, AS2, sähkölasit. Penkit plyyshiä.
Oiskohan niin, että SE-malliin kuuluu vakiona nuo yllämainitut, mutta ne helmat on pitänyt ruksia erikseen kuitenkin.
Mittarissa muuten 288tkm eikä mitään huohotinongelmia tässä yksilössä. Ostaessa löytyi asennettuna vanhempi päivitys, laitoin itse uusimman tilalle. Huollot tehty ennen minua 20tkm välein ja kilsoja on tullut nopeaan tahtiin kuten arvata saattaa.
Noniin, tuossa edellä ehtikin tulla jo osittain samaa asiaa.. Se huohotinvammaisuus on kuitenkin aika pitkälti yksilökohtaista, riippuen varmasti melko paljon minkälaista ajoa on tullut ja miten on huollettu.
Varusteita on nuo edellämainitut sumarit, nahkaratti, vaihdekepin nuppi ja suojus, kromiset kahvat sisällä, ACC, SID2, cruise, AS2, sähkölasit. Penkit plyyshiä.
Oiskohan niin, että SE-malliin kuuluu vakiona nuo yllämainitut, mutta ne helmat on pitänyt ruksia erikseen kuitenkin.
Mittarissa muuten 288tkm eikä mitään huohotinongelmia tässä yksilössä. Ostaessa löytyi asennettuna vanhempi päivitys, laitoin itse uusimman tilalle. Huollot tehty ennen minua 20tkm välein ja kilsoja on tullut nopeaan tahtiin kuten arvata saattaa.
Noniin, tuossa edellä ehtikin tulla jo osittain samaa asiaa.. Se huohotinvammaisuus on kuitenkin aika pitkälti yksilökohtaista, riippuen varmasti melko paljon minkälaista ajoa on tullut ja miten on huollettu.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com