Sanoin että ei , en ole koskaan kuullut mitään. No ei se katsastuksen jälkeenkään mitenkään kolise mutta herää kysymys että aiheuttiko sen irtoamisen se katsastusukko ? Mitä olette mieltä, kannaattaako tollasesta antaa palautetta konttorin päällikölle ? Missä menee raja katsastuksen ja hajottamisen välillä ?
Toiseksi tää ukko ukko ei edes tiedä missä näissä lentokoneissa on numerosarjat-koodit. Hakee ja hakee takakontista, helvetinmoista räpellystä ja häsäämistä niinkuin olisi kiire jonnekkin. Ei löydä ja menee kysymään toiselta ukolta. No sitten katselee konehuoneenpuolelta, ei löydä. Lopuksi löytää konepellin ja muovisen säleikön vierestä ja taas helvetinmoinen räpellys vetelee sitä kumitiivistettä irti kuin k....n nahkaa että näkee sen numerosarjan. No tajuu sentään laittaa tiivisteen takaisin paikalleen.
Tämmöseksi häsäämiseksi katsastusko on mennyt ja siitä pitää pulittaa vielä 66e?
Onko vähän outoa toimintaa nykyajan Suomessa ? Tuodaanko Venäjältä jo näitäkin paikkaamaan "työvoimapulaa" Suomeen ?
Onko tietoa mikä on alkuperäisen pakoputken kesto ?
Auto on vm.2000 ja ajettu 121 000 km.
Mikään ei ole enään pyhää, ei edes pyhä !
