Ääni on kuulostaa periteiseltä jonkun pallonivelen väljyydeltä. Olen kuitenkin nykinyt ja kammennut niveliä mutta missään ei välystä tunnu. Se ei tietenkään ole tae mistään, vaikeahan niitä on saada täysin kuormittamattomiksi. Kuitenkin nyt holkkirempan yhteydessä oli kaikki pallot vasemmalta irti ja niitä pääsi kokeilemaan irtonaisena eikä niissä missään tunnu välystä. Kallistuksenvakaajan koiranluunkin vaihdoin uuteen koska vanha katkesi irrotettaessa. Myöskin oikealla puolella oleva koiranluu on vaihdettu toukokuussa 07 ja on vieläpä alkuperäisosa.
Kallistuksenvakaajan runkohelatkin ovat silmämääräisesti oikein hyvät. Joustintuen ollessa irti pyörittelin yläpäänlaakeria joka käteen tuntui ihan hyvältä. En kuitenkaan irrottanut jousta, ei ollut sopivia avaimia iskarin yläpäähän.
Ainut missä on jotain sanomista on ohjausvaihde. Se pitää pientä lonksetta rattia paikallaan edestakaisin heilutettaessa. Mutta tuokaan ääni ei kuulu sisälle jos auto käynnissä. Samanlainen lonkse on muuten tuossa og900 ohjausvaihteessa mutta se ei kolise montuissa. Raidetankojen kiinnityskohdasta hammastankoon kun nykii niin tuntuu pystysuuntainen välys. Normaalia? (Pikkusiskon kadetissa on muuten lähes samanlainen hammastanko ja siinäkin on tuo välys, eikä kolise. (Surullista kun joutuu Saabia vertamaan Kadettiin))
Mistä kannattaisi jatkaa vianetsintää, onko ideoita
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)