Tätä juttua onkin sivuttu aiemmin, mutta en löytänyt vastausta juuri tähän ongelmaan.
Eli kun kiihdyttää nelosella, vaihteen poiskytkeminen vaatii tarpeettomasti voimaa.
Mitä kannattaisi ensin tehdä?
Toisissa topiceissa puhuttiin korjauskitistä, mitähän mahtaa maksaa asennettuna?
Vaihteisto takertelee
Vaihteisto takertelee
NG 9-5 2.0 Aero XWD -10
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
Re: Vaihteisto takertelee
Onko kepissä ylimääräistä välystä sivusuunnassa. Omassa NG900 oli vaihdekepin moottorin puoleinen ohjuri kulunut ja keppi ei ollut oikeassa asennossa. Vaihdoin ohjurin (vanhassa n 5-20mm välys) ja korjasin vivuston välykset, niin jäykkyys poistui.mjava kirjoitti:Tätä juttua onkin sivuttu aiemmin, mutta en löytänyt vastausta juuri tähän ongelmaan.
Eli kun kiihdyttää nelosella, vaihteen poiskytkeminen vaatii tarpeettomasti voimaa.
Mitä kannattaisi ensin tehdä?
Toisissa topiceissa puhuttiin korjauskitistä, mitähän mahtaa maksaa asennettuna?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vaihteisto takertelee
On siinä jonkin verran välystä, mutta en tiedä onko normaalia enemmän
Eikös NG:ssä ja 93 ole hieman eri osat tuossa vaihteensiirtäjässä?
Eikös NG:ssä ja 93 ole hieman eri osat tuossa vaihteensiirtäjässä?
NG 9-5 2.0 Aero XWD -10
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85
96 Super -78
Edelliset:
99 Turbo S -80, 9-3 Aero Cab Aut -01, 9-3 SS Vector TX 1.9TTID -11, 9-3 2.0t -01, 900S 2.0 -94, 90 2.0 -85