Tuollaisen maptun stage 3 olen ostamassa käytettynä. Tiedustelisin onko noissa T5 koneisiin sopivissa ongelmia asentaa paikalleen ihan omalla pihalla ettei käy niin että auto ei lähde enää käyntiin? Ajonestosta siis varmaankin kyse ja sitä ei siinä lastussa pitäisi olla. Boksi saattaa olla jo huomenna hyppysissä ja syyhyttäisi päästä vaihtamaan sitä.
Onko joku dynottanu stage 3 teholukemia? Tietäis paljon tossa ois suurinpiirtein tehoja. Jos suorituskykyjäkin jollakulla tiedossa niin vois kiinnostaa. Vielä IC tarkoitus vaihtaa ja ehkä hukkaportti jos näyttää ahtomittari liian vähää. Tuntuu ettei vakiona ole päässy ihan maksimeihin. Kesäksi vielä konia alustaan niin alkas olla hyvä.
Passat TDI 90hv farkku paku
ex: Saab 9-3 (200hv) -99 SE "Pre Aero"
Jos olet käytettynä ostamassa niin kyllä se valitettavasti sun autoon ei mene ilman ajoneston päivitystä. Jos se edellinen omistaja on ostanut uuden ja antanut orkkiksesta sen koodin niin toimii ilman ajoneston päivitystä. Ainakin tämmöinen käsitys mulla on.
Joo toimi se boksi, eikä menny ku puol tuntii vaihtoon. Mutta joku suhina kuuluu konehuoneesta jo tyhjäkäynnillä, että jostain ahdot karkaa osittain pihalle. Ei nouse ahdot kun justi punasen ja keltasen rajalle hetkellisesti. Oisko hukkaportti juminu tai joku letku irronnu jostain. Pitää huomenna valosalla katella mistä tuo ilma suhisee. Saa ehdotella vian sijaintia...
Passat TDI 90hv farkku paku
ex: Saab 9-3 (200hv) -99 SE "Pre Aero"