Magneettiventtiilin jalka?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
S@@B9-3
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 21:15
Paikkakunta: Karkkila

Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja S@@B9-3 »

Milläköhän varaosanumerolla tätä saa tilattua? Metro-autossa ei ollut mitään tietoa. Räjäytyskuvassa oli "tuulensuojakumi" nimellä tämän näköinen osa, hinta 15 euroa. Melko kallis pellinpala jos nyt kyseessä oli oikea osa? Kai toi Mankku nippusitelläkin pysyy?
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Minun purkuautossa mankkuvena oli kiinni suoraan rungossa (2.0T).
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
S@@B9-3
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 21:15
Paikkakunta: Karkkila

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja S@@B9-3 »

Mimmi kirjoitti:Magneettiventtiili tulee kumisiin paisuntamuttereihin kiinni, eikä sillä ole erillistä jalkaa.

Mulla ei kyllä niitä paisuntamuttereita ole. Onko matalapaineessakin reiät valmiina kiinnitykseen? En ainakaan vielä ole löytänyt :oops:. Piuha sieltä pellin alta kyllä löytyi eikä letkujen asennuksessakaan epäselvää. Pitäs kai käydä jossain katsoon hot-versiota autosta.
Juusokas
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2004 23:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Reiät löytyy valmiina. Kun tälläät mankun kiinni ilman niitä kumitutteja, kuulet kabiiniin saakka kun se pellinpala pärisee venassa (kuten allekirjoittaneella).
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

... ja tuohon pärinään auttaa kun laitat sen venan alle kumisuikaleen vaikka sisärenkaasta ja jonkinlaiset kumiprikat kiinnitysmuttereihin. Paisuntamutterin osakoodi on 7973456 jos niihin päätyy.
Tonnarissa on muuten metallilirpake jalustana, olisko sekoitettu siihen ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
S@@B9-3
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 21:15
Paikkakunta: Karkkila

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja S@@B9-3 »

Kiitos vastauksista. Nyt vaan "tuttimutterit" hakuseen. Aika kallis toi 8e/kpl. Tuli hätäisesti maksettua jo letkusarjastakin Saabin tiskillä 46e. Samanlaista letkua saa kyllä 3e/m :cry: . Mulla nyt tarkotus muuttaa toi matalapaine täyspaineiseksi, osat alkaa olla koossa. Hintaa päivitykselle näyttäis kaikkiaan tulevan noin 350e. Käynnistyksen eston lupasivat Herttoniemen Länsiautolla rukata hintaan 27e jos vaihdan boksin itse pihassa, on kuulemma niiden minimitaksa. Saa nyt nähdä kannattiko. Alavääntöä olis mukava saada lisää, auto on matalapaineisena manuaalina aika tuskanen ajettava kaupunkiliikenteessä.
Max
"Saabisti"
Viestit: 346
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 17:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Magneettiventtiilin jalka?

Viesti Kirjoittaja Max »

Minä laitoin sen venan kiinni entisessä autossa siihen jäähdyttimeen.

Eli otat siitä jäähdyttimen nurkasta kiinnitys ruuvin irti, pistät venan siihen ja ruuvaat ruuvin takas.

Letkut yltää siihen hyvin, on hyvällä paikalla eikä minkään tiellä.
#1747
Vastaa Viestiin