9-3 aikaan siirryin

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Juki-76
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: To Syys 23, 2004 17:28
Paikkakunta: Espoo

9-3 aikaan siirryin

Viesti Kirjoittaja Juki-76 »

Morjensta!

Päivitin Saabin 99:stä-->9-3:seen,koska vaihtui duunikin sellaiseen enemmän reissuluontoiseen.Vaikka työt ja kämpät vaihtuu,niin tuntuu Saab pysyvän:D

Enpä ole noiden uusien autojen kanssa pulannut paljoa,ja hieman jopa pelottaakin.Työkaluja ainakin on turha enään kontissa pitää tilaa viemässä.
Eli auto on mallia 2003(hatchback malli),musta ja ajettu rapiat 80 000km.
Se on varustettu 2.0t-koneella ja olen todella tyytyväinen koneen luonteeseen.

Ihan pari kysymystä:

-Sähköantenni ei toimi.Onko joku nappi mistä sais sen nouseen ylös/alas,vai toimiiko aina virtojen kytkemisen yhteydessä?Onko kukaan uusinut hajonnuttta moottoria siihen antenniin itse?Halppoo/vaikeeta/miten käy?

-Ajotietokoneen näyttö on hieman sirpaloitunut.Kuulin kauttarantain,et sais hommattua uusia(korjattuja) näyttöjä joltain/jostain.Kellään tietoa millainen vaihtaa,tai jos on vaihdattanut niin hinta suunnilleen?

-Konehan oli kai jakoketjulla ymmärtääkseni?

Kiitokset!

T:Juki
Saab 9-3 '02
Saab 99 GL'84 R.I.P
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Re: 9-3 aikaan siirryin

Viesti Kirjoittaja Poy »

Juki-76 kirjoitti:-Sähköantenni ei toimi.Onko joku nappi mistä sais sen nouseen ylös/alas,vai toimiiko aina virtojen kytkemisen yhteydessä?Onko kukaan uusinut hajonnuttta moottoria siihen antenniin itse?Halppoo/vaikeeta/miten käy?
Ei tarvitse moottoria vaihtaa. Itse olen motonetistä sen uuden antennin ostanut ja eikä maksanut paljoa. Antennin pitäisi alkuperäisasetuksilla nousta samalla, kun laittaa radion päälle.
Juki-76 kirjoitti: -Ajotietokoneen näyttö on hieman sirpaloitunut.Kuulin kauttarantain,et sais hommattua uusia(korjattuja) näyttöjä joltain/jostain.Kellään tietoa millainen vaihtaa,tai jos on vaihdattanut niin hinta suunnilleen?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=389
Juki-76 kirjoitti: -Konehan oli kai jakoketjulla ymmärtääkseni?
Joo.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: 9-3 aikaan siirryin

Viesti Kirjoittaja saabracing »

biltemastakin saa käypää antennia/moottoria...

kannattaa pitää vesiletkuja ja klemmariavainta kumminkin mukana autossa...

hieno kampe ja värikin se paras 8) onnea kiesille :saab:
Vastaa Viestiin