Moi,
tapahtuiko mallin vaihtuessa cabrioissa jotain erikoista vai samat muutokset kuin peltikattoisissa? (Esim. kattomekanismit yms..) Ilmeisesti Ng900 on vaikea löytyy kovaa kattoa avoon. Mikä on tilanne 9-3 kohdalla?
-T
Ng900 Cabrio vs. 9-3 Cabrio
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Re: Ng900 Cabrio vs. 9-3 Cabrio
katossa on 900:ssa 2 kappaletta kiinnityslinkkuja, mutta 9-3:ssa on vain yksi keskellä.
ja mekanismi on 900 sähköinen ja 9-3 on hydraulinen...
ja mekanismi on 900 sähköinen ja 9-3 on hydraulinen...
Re: Ng900 Cabrio vs. 9-3 Cabrio
Kaatuuko cabrioissa takapenkki tai onko jonkinlaista luukkua, jotta esim talvella laskettelusukset saa kyytiin? Onko kenelläkään tietoa 9-3 cabrion veroista näinä päivinä? Tullin listoista ei löydy kun viime kesältä auto.
Re: Ng900 Cabrio vs. 9-3 Cabrio
Signaturen cabessa on ainakin suksiluukku takapenkin takana laipiossa, tosin ei ole vielä tullut käytettyä. Sille kohtaa sitäpaitsi sopii vahvistin kivasti takapenkin selkään kiinni eikä siltikään estä käyttämästä luukkua penkki kaadettuna. Lisäksi jos tuollaista tarvetta ajattelet niin voin suositella ihan talvikäyttöönkin cabbea.
Verot vaihtelee vuosimallin mukaan , viime kesän päätöksistä saa tämän uuden laskentamallin perusteella vähentää pikkasen, itse vein vanhan prosessin mukaan läpi pakolla kun ei ollut mahdollisuutta jättää autoa talliin odottamaan uuden käsittelyn päästöstä ja hävisin joitain satasia.
Ulkomaissa on se hyvä puoli että valikoimaa riittää jos etsii juuri tiettyä. Jos halvin mikä vaan kelpaa niin ei kannata lähteä varmaan ruotsia/viroa edemmäs ... Oman toin saksasta jossa oli valtavat määrät cabbeja myynnissä.
Verot vaihtelee vuosimallin mukaan , viime kesän päätöksistä saa tämän uuden laskentamallin perusteella vähentää pikkasen, itse vein vanhan prosessin mukaan läpi pakolla kun ei ollut mahdollisuutta jättää autoa talliin odottamaan uuden käsittelyn päästöstä ja hävisin joitain satasia.
Ulkomaissa on se hyvä puoli että valikoimaa riittää jos etsii juuri tiettyä. Jos halvin mikä vaan kelpaa niin ei kannata lähteä varmaan ruotsia/viroa edemmäs ... Oman toin saksasta jossa oli valtavat määrät cabbeja myynnissä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit