Noh eipä mitään. Vaihdoin uuden immun kiinni ja yllättävää kyllä auto käyttäytyy eri tavalla, mutta huonompaan suuntaan

Eli ei läheskään niin ripeä kuin "paskana" olevalla immulla.
Uudella immulla ahdot ei nouse niin ripeästi kuin vanhalla, vaikkakin turbon kuormitusmittari menee punasen yli mitä ei vanhalla tehnyt, jäi punasen ja keltasen rajoille. Putkia pääsen vaihtamaan huomen iltana vasta.
Yhteen vetona: Kone käyttäytyy tasasemmin uudella immulla mutta on yhtä laiska kuin ennen lastutusta, ahdot kyllä nousee 1.4 tasalle mutta silti mitään ei tapahdu, ei edes sudi kakkosella mitä kyllä tekee vanhalla immulla..

Voisiko niillä putkilla olla niin suuri merkitys asiaan

Toisaalta, miten voi toimia vanhalla immulla ja pienillä putkilla näin paljon paremmin.
Autona on 93 pre aero t7:lla eli ilman viggen korisarjaa. siinä näköjään myös erilaiset ahto ja imu putket..
Jos saatte selvää niiin ajatuksia

ja taas kävin testi lenkillä kummallakin immulla ja"paskana"olevalla ampuu aivan vitusti ja uudella ei oikeen tapahdu mitään..