Todellakin! Eli kolkki kävi ilmastointihuollossa, mutta huoltomies ilmoittikin, että ilmastoinnin kenno oli kaput. Eihä tuota voinut uskoa, ennenkuin itse näki, ja todellakin, heti siinä maskin takana olevat töötit olivat päässeet sen verran tärähtelemään, että niiden kiinnityspultti oli hakannut reiän kennoon.. voi ... Onko muilla käynyt näin
Suunnnitelmissa on nyt vääntää tuota koko töötti viritystä vähän eteenpäin, ettei se pääse vastaamaan kennoon. Tutkikaahan omat kolkkinne, saatatte vaikka säästyä "riemun" kiljahduksilta tulevaisuudessa. Ja kyseinen autohan oli -99 normi ilmatoinnilla varustettuna, jos sillä on nyt jotain väliä.
Ilmastoinnin kenno rikki, syyllinen: töötin kiinnityspultti.
Re: Ilmastoinnin kenno rikki, syyllinen: töötin kiinnityspultti.
Veljen kolkissa ilmeni sama homma about kuukausi sitten.
Ei näköjään ollut ainoa
Ei näköjään ollut ainoa
9-5 1,9TiD -08, 9-5 2,0t -06, 9-5 3.0 V6t -99
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
ex 9-5 3.0 V6t -99, 9000 CS 2,0t -96
#3726
Re: Ilmastoinnin kenno rikki, syyllinen: töötin kiinnityspultti.
Kiitos tiedosta, pitää tarkastaa.
Re: Ilmastoinnin kenno rikki, syyllinen: töötin kiinnityspultti.
Kiitos tiedosta. Tarkistin omani, ja väliä oli noin 1cm, vaan päässyt joskus ottaan kiinni, eli pari pientä painumaa kennossa.
Taivutin töötit hieman ulos. Ilmanvastus painaa ne kohti kennoa, sen verran ohut kiinnitysrauta.
Taivutin töötit hieman ulos. Ilmanvastus painaa ne kohti kennoa, sen verran ohut kiinnitysrauta.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..