Koneen irrotus
Koneen irrotus
En kai taas vaan osaa kun ei hakemalla löydy..
Onko mahdollista irrottaa (ng900) kone yläkautta? WIS neuvoo tiputtamaan puoli autoa pois alakautta mutta käytettävissä oleva tila ja työkalut ei oikein sovellu moiseen.
Onko joku kokeillut yläkautta tai peräti onnistunut?
Onko mahdollista irrottaa (ng900) kone yläkautta? WIS neuvoo tiputtamaan puoli autoa pois alakautta mutta käytettävissä oleva tila ja työkalut ei oikein sovellu moiseen.
Onko joku kokeillut yläkautta tai peräti onnistunut?
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Koneen irrotus
Alakautta, ei tule yläkautta.
Apurunko, vetarit, pallonivelet irti, sit koneen ja laatikonpuoleinen kannatin irti näin lyhykäisyydessään. Juuri niinkuin wis kertoo.
Apurunko, vetarit, pallonivelet irti, sit koneen ja laatikonpuoleinen kannatin irti näin lyhykäisyydessään. Juuri niinkuin wis kertoo.
9-3.1972
Re: Koneen irrotus
Onnistuu yläkautta pienellä tappelulla, kunhan vaihdelaatikon saa otettua hieman ulospäin, jonka jälkeen lohko mahtuu tulemaan ylöspäin.
Itse suosin alakautta pakettina...
Itse suosin alakautta pakettina...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Koneen irrotus
Laatikon kanssakin tulee yläkautta pois, jos on tarvis.
Viimeksi muokannut Laivo, Ke Heinä 23, 2008 02:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: Koneen irrotus
Mitenkäs päin vinossa tuo tapahtuu menestyksekkäästi?Laivo kirjoitti:Laatikon kanssakin tulee tulee yläkautta pois, jos on tarvis.
Ainakin hihnarrullien kanssa vaihdelaatikon pää jää vielä "turvallisesti" runkopalkkien alle...
Jooh. Viimeksi eilen puottelin 9-3:sen padan pakettina alas.. Tällä kertaa omastani.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Koneen irrotus
Kyllä se sieltä lähtee hihnarullien kanssakin, kun ottaa pari senttiä ylös, työntää sen verran sivuun, että hihnarullat mahtuu tulemaan runkopalkin ohi ja lähtee sitten nostamaan jakopään päästä sen verran, että ne hihnarullat tulee sen runkopalkin yli. Siitä sen sitten saa vinossa asennossa ujutettua pois. Ylimääräistä tilaa ei kyllä ole yhtään
Kilosta alkaa ilo.
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Saab 9-3 SS 1.9Ttid 2008
Saab NG 9-5 2.0 aero XWD 2011
Re: Koneen irrotus
Ei ole vielä ehtinyt tarkemmin katsomaan kumpaa kautta yritän, mutta ilmastoinnin kompura aiheuttaa ahdistusta kun näin missä se on. Saako ilmastoinnin pidettyä kasassa (sen kun pitäisi toimia niin ei huvittaisi päästää aineita pois)
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Koneen irrotus
Ilmastoinnin kompuran saa irroitettua koneen kyljestä puotettua pohjapalkun alapuolelle roikkumaan (narulla/liinalla) niin että letkut on kiinni. Näin se ei ole tiellä konetta puottaessa (/nostaessa).
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Koneen irrotus
Noniin, taidan sittenkin ottaa tuon alakautta pois kun taitaa päästä vähemmällä vaivalla vaikka korin nostaminen tekniikan päältä aiheuttaakin vähän päänvaivaa.
Projektit-osiosta löytyy syy tähän kyselyyn
Vielä kun ehtisi tallille joskus..
Projektit-osiosta löytyy syy tähän kyselyyn
Vielä kun ehtisi tallille joskus..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Koneen irrotus
Vielä kun ehtisi muuallekkin kun tallille joskus...Haza kirjoitti: Vielä kun ehtisi tallille joskus..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.