Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Oisko mitään vinkkiä missä hinnoissa 2001 vuoden matalapaineturbot liikkuvat (mitä kannattaa pyytää), olisin tuota myyntiä harkitsemassa ja nettiautossa pyyntiä on tosi kirjavasti..Onko joku muunyt kyseisenlaisen laitteen tässä lähiaikoina? Autossa on kyllä kaikki priimaa..Kuvat alla..
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Aika paha sanoa mitään ilman tietoa kilometreistä. Jos ei kilsoja mahdottomasti ole takana, niin kaipa se hinta pyörii jossain 9000...11000 välissä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Vähän joo vaikea sanoa. Kilsat ainakin olisi kiva tietää. Renkaiden kuntokin. Näissä hinnoissa ne alkaa imo jo vähän vaikuttamaan. Olenko ymmärtänyt oikein, että autossa on alustasarjakin? Sekin kai vaikuttaa, riippuen sitten ostajasta kumpaan suuntaan.
Osviitaksi. Omani ostin karvan yli vuosi sitten. 133t oli mittarissa mutta pykälää karvalakimpi kuin sun, eli vain AC ja ilman helmasettiä ja pienemmät aftermarket alut. Maksoin tasan 9 tonnia uusien nastojen kanssa ja pidin hintaa oikein sopivana. Koeajoin autoa viikonlopun ja tuntuma oli kuin uudesta autosta, siltä pohjalta hinta oli mieleinen. Jos tuo sun nyt vuotta iäkkäämpänä olis noin samoissa oletetuilla kohtuu kilsoilla, niin mielestäni ihan sopivan kuuloista. Jos myyt, niin pyydä 10t, jos ostat ni maksa 9t. Siitä kun molemmat tinkii suuntiinsa, niin löytyy varmaan joku kiva.
Osviitaksi. Omani ostin karvan yli vuosi sitten. 133t oli mittarissa mutta pykälää karvalakimpi kuin sun, eli vain AC ja ilman helmasettiä ja pienemmät aftermarket alut. Maksoin tasan 9 tonnia uusien nastojen kanssa ja pidin hintaa oikein sopivana. Koeajoin autoa viikonlopun ja tuntuma oli kuin uudesta autosta, siltä pohjalta hinta oli mieleinen. Jos tuo sun nyt vuotta iäkkäämpänä olis noin samoissa oletetuilla kohtuu kilsoilla, niin mielestäni ihan sopivan kuuloista. Jos myyt, niin pyydä 10t, jos ostat ni maksa 9t. Siitä kun molemmat tinkii suuntiinsa, niin löytyy varmaan joku kiva.
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Jep,jep, jotain tollattiis 9-10 th tienoilla aattelin pyytää..140 tkm on mittarissa ja uudet kesärenkaat + talven ajetut kitkat. Kiitti vaan vinkeista!
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
"Vaihdatko päikseen Nissan Sunnyyn?"Bazzet kirjoitti:Jep,jep, jotain tollattiis 9-10 th tienoilla aattelin pyytää..140 tkm on mittarissa ja uudet kesärenkaat + talven ajetut kitkat. Kiitti vaan vinkeista!
Yritin kaupata omaa '02:ta jolla ajettu 114tkm ja ei kyllä tullut soittoja.
Liikkeisiin tarjosin ja heidän hinta oli 7000e.
Mutta kyllähän sä saat jotain 90-luvun puolivälin GT Golfia ja ties mitä nettiautosta vaihtotarjouksina.
#3431
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Huh, kivi putos syrämmeltä
Maksoin omasta signin mukaisesta pelistä tänä keväänä karvan alta 10t, mittarissa oli silloin 149tkm. Alla oli vielä silloin 18" alut
Niin, pyynti oli silloin muistaakseni 10800 e.
Maksoin omasta signin mukaisesta pelistä tänä keväänä karvan alta 10t, mittarissa oli silloin 149tkm. Alla oli vielä silloin 18" alut
Niin, pyynti oli silloin muistaakseni 10800 e.
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Nettiauto on mitä on, hinnat heittelee aivan mitä sattuu ja jos jotain yrität myydä niin mitään muuta ei tipu kuin "vaihto id:xxxxx?"
Omasta maksoin maksoin 1,5v sitten kutosella alkavan hinnan, liikkeestä, 2x uudet renkaat orggisvanteilla, tosin vuosimallia -99 ja 180tkm mittarissa. Mut eipä siinä oo spoilereita ja noin kivaa väriä
Omasta maksoin maksoin 1,5v sitten kutosella alkavan hinnan, liikkeestä, 2x uudet renkaat orggisvanteilla, tosin vuosimallia -99 ja 180tkm mittarissa. Mut eipä siinä oo spoilereita ja noin kivaa väriä
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Nettiauton pyyntihinnat kertovat lähinnä sen, mihin hintaan kauppoja ei ole syntynyt.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Joillain taas ei ole kiire myydä... Voi esmes pitää täkyä vedessä ja odottaa kunnes nykäsee.Juha96 kirjoitti:Nettiauton pyyntihinnat kertovat lähinnä sen, mihin hintaan kauppoja ei ole syntynyt.
Älkää ny pudottako hintoja liian alas.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Vaikea olla pudottamatta kun ei :saab:ista pääse mitenkään eroon (ellei ota persnettoa) sen jälkeen kun sen on pihalle ajanut.Risto Vee kirjoitti:Joillain taas ei ole kiire myydä... Voi esmes pitää täkyä vedessä ja odottaa kunnes nykäsee.Juha96 kirjoitti:Nettiauton pyyntihinnat kertovat lähinnä sen, mihin hintaan kauppoja ei ole syntynyt.
Älkää ny pudottako hintoja liian alas.
#3431
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Se on kyllä kummallista. Ehkä monet elää jossain epätietoisuuden sumussa.pocky kirjoitti:Vaikea olla pudottamatta kun ei :saab:ista pääse mitenkään eroon (ellei ota persnettoa) sen jälkeen kun sen on pihalle ajanut.Risto Vee kirjoitti:Joillain taas ei ole kiire myydä... Voi esmes pitää täkyä vedessä ja odottaa kunnes nykäsee.Juha96 kirjoitti:Nettiauton pyyntihinnat kertovat lähinnä sen, mihin hintaan kauppoja ei ole syntynyt.
Älkää ny pudottako hintoja liian alas.
Itselläni ei ollut Saabi käynyt edes mielessä eikä uutta autoa ollut juuri sillä viikolla, tai edes kuulla saatava, mutta kirjaimellisesti koeajon piikkiin meni se, että auto tuli pari päivää ensikyytiinistumisen jälkeen ostettua.
Sekuntiakaan ei ole kaduttanut.
Viimeksi muokannut Tomsson, Ma Syys 08, 2008 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Tietenkin se auttaa, jos auto erottuu tosta massasta jotenkin... Aika paljon tuolla on noita "perusmalleja" myynnissä. Perusmallista on paha alkaa pyytämään, kun hinnat on suht alhaset ja autoja on paljon.
Mut joo. Voi olla et sit kun kunnolla haluu myydä, niin pitää tiputtaa hintaa. Mutta niin kauan kun ei ole mihinkään kiire, ni täky on vedessä. En mäkään ny missää pilvilinnoissa lentele.
Mut joo. Voi olla et sit kun kunnolla haluu myydä, niin pitää tiputtaa hintaa. Mutta niin kauan kun ei ole mihinkään kiire, ni täky on vedessä. En mäkään ny missää pilvilinnoissa lentele.
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Juuri tämä trendi näissä nettimyyntipalveluissa noita hintoja sotkeekin. Kaupataan vanhoja muka niin harvinaisia paskoja kolminkertaisella hinnalla, ja sit tokaistaan vaan että "ei mun oo mikään pakko tätä myydä".Risto Vee kirjoitti:Mut joo. Voi olla et sit kun kunnolla haluu myydä, niin pitää tiputtaa hintaa. Mutta niin kauan kun ei ole mihinkään kiire, ni täky on vedessä. En mäkään ny missää pilvilinnoissa lentele.
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Floodataan nyt vähän vielä, kun tuli vaan taas mieleen
Taannoin katsoin, niin tuo oma Saabini on maksanut uutena vähän vajaa 30 000 euroa. Ostin auton "vain" noin 6 vuonna vanhana ja jos olisin ensimmäinen omistaja ja ajanut autolla kuusi vuotta hyvin maltilliset ~20tuhatta/vuosi, niin kyllä korpeaisi ottaa takkiin 20 tuhatta euroa vs. mitä uutena on maksanut. Reilusti ylikin, vaihtoautona tuon kerran tuohon hintaan ostin liikkeestä. Tekee vuotta päälle aika perkeleesti. Ihan kuin ajamisen kustannukset ei riittäis. Lähentelee kymmentä euroa per päivä nimittäin arvon aleneminen.
Reilusti on kyllä ykköskolkin arvo tippunut ei voi muuta sanoa. Toki sitten jo ekat kakkoskolkit maksaa suhteettoman paljon ja niiden takia ykköskoppaa saakin niin halvalla, eritoten niitä ekojen vuosien jotka tuntuvat paljon vanhemmilta ostajan silmissä, kun onhan vuosilukematkin viime vuosituhannelta.
Loppukaneetti
Tarttee kyllä tulla melkoisen vakava aivopieru, jotta uuden auton joskus ostan.
Taannoin katsoin, niin tuo oma Saabini on maksanut uutena vähän vajaa 30 000 euroa. Ostin auton "vain" noin 6 vuonna vanhana ja jos olisin ensimmäinen omistaja ja ajanut autolla kuusi vuotta hyvin maltilliset ~20tuhatta/vuosi, niin kyllä korpeaisi ottaa takkiin 20 tuhatta euroa vs. mitä uutena on maksanut. Reilusti ylikin, vaihtoautona tuon kerran tuohon hintaan ostin liikkeestä. Tekee vuotta päälle aika perkeleesti. Ihan kuin ajamisen kustannukset ei riittäis. Lähentelee kymmentä euroa per päivä nimittäin arvon aleneminen.
Reilusti on kyllä ykköskolkin arvo tippunut ei voi muuta sanoa. Toki sitten jo ekat kakkoskolkit maksaa suhteettoman paljon ja niiden takia ykköskoppaa saakin niin halvalla, eritoten niitä ekojen vuosien jotka tuntuvat paljon vanhemmilta ostajan silmissä, kun onhan vuosilukematkin viime vuosituhannelta.
Loppukaneetti
Tarttee kyllä tulla melkoisen vakava aivopieru, jotta uuden auton joskus ostan.
Re: Mitähän kannattais lähteä pyytään....
Niin no, jos ostaa uuden, niin ei sitä kannatakaan kauaa pitää. Tuntuu menoerä uuteen vaihtaessa pienemmältä
Moneen muuhun merkkiin verrattuna Saabien arvo kyllä tippuu todella ripeään, varsinkin og 9-3:n. Viidessä vuodessa puoleen tai kolmasosaan riippuen ajomäärästä. Tosin onhan tässä välissä ollut esimerkiksi tuo verouudistus, joka hieman heilautti käytettyjenkin hintoja alaspäin.
Moneen muuhun merkkiin verrattuna Saabien arvo kyllä tippuu todella ripeään, varsinkin og 9-3:n. Viidessä vuodessa puoleen tai kolmasosaan riippuen ajomäärästä. Tosin onhan tässä välissä ollut esimerkiksi tuo verouudistus, joka hieman heilautti käytettyjenkin hintoja alaspäin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2