Uudet iskarit

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
antti
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 08:03

Uudet iskarit

Viesti Kirjoittaja antti » Ti Kesä 15, 2004 11:08

Morjens!

Nyt alkavat Saabini (900 S 2.3 vm. 1998) iskarit olla aivan loppu. Mitkä olisivat hyvät varaosa iskarit eteen ja taakse? En ole asentamassa sportti alustaa.

Kannattaako samalla vaihtaa eteen ja taakse jouset, kun autolla on ajettu yli 170 000 km?

Kiitokset vastauksista etukäteen

kape1001
"Kaasari"
Viestit: 36
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2003 14:03

iskareista

Viesti Kirjoittaja kape1001 » Pe Kesä 18, 2004 08:04

Itse kävin hakemasta motonetistä iskarit, iskivät kouraan sachs :it taisi olla touring malli ja taakse kyb kaasuiskarit . Eteen on vaihdettu uudet jouset, vaihdatin samalla jousituen ylätukilaakeritkin. Meno muuttui ihan olellisesti. Enää ei perä heijaa mutkassa ja jarruttaessa ei enää auto nyökkää.

Katsastuksessa vanhat iskarit saivat arvot eteen 70 ja taakse 50. Eli läpi meni, mutta kyllä uusilla iskareilla on nyt ihan eri tuntu tiehen.
ng900S 2.3 aut -94

Avatar
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3706
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Iskarit??

Viesti Kirjoittaja juhokare » Pe Kesä 18, 2004 11:15

Ainakin turbomalleissa on ollut jonkinlaisessa suosiossa nämä Konin Sportit ja jousiksi vaikka HR:t. 8)
#1882
Saab OG9-3 2.0T S 5d vm. 2000

Avatar
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu » Pe Kesä 18, 2004 12:29

Mielipiteitähän on monia, mutta ainakin Konin SportKit löysimmilläänkin on melko urheilullinen verrattuna vakioon.
En ole asentamassa sportti alustaa.
Vastaavasta keskustelin eilen ProCarServicen Rikun kanssa ja hän kertoi paljon asennetun Monroe Refex -iskareita juuri 9-3:seen. Muuttaa auton melko jämäkäksi normaalikäyttöön ja säilyttää mukavuuden.
Sellainen "kompromissi" alusta on itselläkin haussa.

Vastaa Viestiin