kytkin remppa
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 70
- Liittynyt: To Heinä 10, 2003 20:14
kytkin remppa
mulla vm.-94 900s ajettu noin 270000 eikä tietoa milloin kytkintä vaihdettu vai onko vielä alkuperäinen, ja kytkin remppa ilmeisesti lähestyy.oireilee seuraavasti, ravistaa kun lähtee liikkeelle ja kytkinpoljin täytyy olla melkein lattiasta läpi, sitten hyväksyy vaihteen sisään. onko näissä mitään säätöä kytkimelle?. voiko kytkin rempan tehdä itse vai tarviiko erikoistyökaluja ja osaamista? ja pitääkö rempan yhteydessä vaihtaa mitään esim. stefoja ym.
Tossa on jotain aiheesta, hakutoiminnolla saattaa löytyä vielä vanhempia ketjuja
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=5066
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=5066
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Kytkin on vm. -94:ssa vaijeritoiminen. Vaijerissa on automaattisäätö, mutta vaijerivikoja on esiintynyt vähemmänkin ajetuissa autoissa (nimim. "kokemusta on"). Ravistaminen kyllä kääntää katseet sisuskalujen suuntaan. Voithan tietysti vaihtaa ensin vaijerin.
Kytkinremppa on isotöinen, sillä ennen vaihdelaatikon irroittamista etupään apurunko pitää pudottaa alas. Onnistuu se tietysti itsekin, jos on kunnon vehkeet ja nosturi. Kampiakselin stefa kannattaa ilman muuta vaihtaa samalla.
Kytkinremppa on isotöinen, sillä ennen vaihdelaatikon irroittamista etupään apurunko pitää pudottaa alas. Onnistuu se tietysti itsekin, jos on kunnon vehkeet ja nosturi. Kampiakselin stefa kannattaa ilman muuta vaihtaa samalla.
#1825
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)