Nissan Sunny -87 -> Saab 9-3 -01

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Mimmi kirjoitti:Taitaa kuitenkin lukea Saabistia :lol:
Lehdet jemmataan tottakait huussiin perimmäiseen nurkkaan emännän ulottumattomiin, etenkin jos oma auto on esittelyssä. Eikös se TS narahtanut "työreissusta" (lue viriretki) juuri lehden myötä? :lol:
#1730
500whp.net member
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vigge kirjoitti:Eikös se TS narahtanut "työreissusta" (lue viriretki) juuri lehden myötä? :lol:
Joo, mä narahdin siitä coolerista :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Miihkali
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 22:41
Paikkakunta: Nakkila

Viesti Kirjoittaja Miihkali »

Meillä ainakin kävi niinpäin että kun perheeseen tuli 3. jäsen vaihtui Seat Saabiin (1.6 Ibiza-->900 s 2,3)...tuli samassa kaupassa hiukka lisää tilaa ja muutama koni pellin alle... :lol:
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Teemu kirjoitti: Tuossa kun oli puhetta työsuhdeautoista, niin se voi tulla kalliiimmaksikin kuin oma. Täytyy maksaa verotusarvo auton käytöstä ja toisekseen kilometrikorvaukset voivat tippua.
Eli kannattavuus riippuu varmaan siitä, kuinka paljon tulee kilsoja vuodessa ajettavaksi.
Mikäli vapaa autoetu, ei tarvitse itse maksaa käyttökuluja, eikä luonnollisesti saa kilometrikorvauksia. Mikäli käyttöetu, joutuu maksamaan ainakin polttoaineet ja työajoista saa kilometrikorvaukset.
Vaikka autoetu tulee ns. palkan päälle, eikä palkan sisään leivottuna, ei se ilmaista ole. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että 1/2 verotusarvon määrästä syö rahapalkkaa. Itselläni tulee niin paljon omaa ajoa, että vapaa autoetu tulee halvemmaksi. Verottaja tosin määrittelee, että 18.000 km / vuosi on omien ajojen verovapaa katto.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: All you need is a new Saab

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Turbo Sensonic kirjoitti:
linda kirjoitti:Vaimokin lukee tätä palstaa :wink:
Joo, vaan onneks ei mun, jota ei saabismi kiinnosta pätkääkään :wink:
Mulla on onneksi sama juttu, tossa se istuu vieressä eikä vilkaisekkaan ruutuun, oon niin kyllastyttänyt sen saappijutuilla että voi viritellä ihan rauhassa, kunhan ei erehdy tiliotetta näkemään :lol: :lol: :lol:

edit: Niin ja tää fläppäri ja toi OBD-boxi oli viimeinen tikki tälle hommalle :wink:
9-3.1972
Vastaa Viestiin