Eli olen tutkiskellut kyseitä asiaa, siltä pohjalta jos löytyisi ns. kestävenpää eli enemmän vääntöä kestävää momentti jutskaa.
Eli laatikko on AISIN AW 50-40LE missä muissa autoissa kaytetään samaa laatikkoa tai ulkoapäin samanlaisella momenttimuuntimella, mutta enemmän vääntöä kestävä.
Nettiä selaillessa on tullut vastaan jos jotakin aisin/borg warneriin liittyvää sälää, että todennäköisesti jostain automerkistä löytyy vahvempaa (diesel oli viggen ehdotus) en kyllä muista enään merkkiä.
Mutta kaikki pienetkin vihjeet tai huhut otetaan kuulolle
J.K. AERO automaattimiehet mikä on max vääntö.
9-3 tomaattiin yhteensopivat momenttimuuntimet
Ainakin yhden automaattiaeron ohjekirjassa mainittiin väännöksi 250Nm. (205/200hv kone, vm.2000, mielestäni Trionic-7)
Volvoissa ilmeisesti käytetään ainakin saman valmistajan laatikoita, kannattaa selvittää...
Volvoissa ilmeisesti käytetään ainakin saman valmistajan laatikoita, kannattaa selvittää...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
http://www.ajovalo.net/automaattivaihteistot2.htm
Joo tällaisen listan löysin kun tossa yx päivä selailin.
Että toi Aisin on käytössä todella monella autonvalmistajalla.
T7 automaatti rajoitetaan Maptunilla johonkin 370-380Nm kieppeille, näin kertoivat. Että ei välttämättä tarvitse vaihtaa, mutta ei kestävämpi kyllä pahitteeksi olisi niin voi vielä vähän.......
Joo tällaisen listan löysin kun tossa yx päivä selailin.
Että toi Aisin on käytössä todella monella autonvalmistajalla.
T7 automaatti rajoitetaan Maptunilla johonkin 370-380Nm kieppeille, näin kertoivat. Että ei välttämättä tarvitse vaihtaa, mutta ei kestävämpi kyllä pahitteeksi olisi niin voi vielä vähän.......
9-3.1972