NG900 -95 vaihdelaatikon sopivuus

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
rulla
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Kesä 28, 2009 13:13

NG900 -95 vaihdelaatikon sopivuus

Viesti Kirjoittaja rulla »

Minulla on 900SE -95 manuaali FM 51501 laatikolla. Pakki ei pysy päällä enää oikein pitämälläkään.
Olisi tarjolla laatikko FM 55501 joka on ilmeisesti turbon laatikko. Mahtaisiko sopia turbottomaan lohkoon. Osaisiko joku neuvoa laatikkojen sopivuudessa
T: Ari
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: NG900 -95 vaihdelaatikon sopivuus

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

rulla kirjoitti:Minulla on 900SE -95 manuaali FM 51501 laatikolla. Pakki ei pysy päällä enää oikein pitämälläkään.
Olisi tarjolla laatikko FM 55501 joka on ilmeisesti turbon laatikko. Mahtaisiko sopia turbottomaan lohkoon. Osaisiko joku neuvoa laatikkojen sopivuudessa
T: Ari
Sopii, turbon laatikos on vaan pisemmät välitykset.
kvande
"Tuplakaasari"
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 07:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: NG900 -95 vaihdelaatikon sopivuus

Viesti Kirjoittaja kvande »

Mitenkä mahtaa olla V6- ja neloskoneiden vaihdelaatikoiden välinen sopivuus, eli voiko V6 manuaalilaatikon korvata suoraan esim. yllä mainitulla turbon manuaalilaatikolla?
Muistan kuulleeni, että V6-moottorin jatkona olevan käsivaihteiston kytkinkoppa olisi 25mm pidempi, mutta pystyykö kukaan vahvistamaan tätä?
Vastaa Viestiin