Eli....aluksia tietysti alusta kuntoon....Bilsteinin Sprintit ja H&R tai Eibachin madallus jouset....paljon niistä täytyy kustantaa....joku 650€ tai enemmän...
Sitten kattelin maptunin sivuilta Stage 3....se maksaisi 1740€ about....mutta mita mun täytyisi vielä ottaa huomioon....käykö mun oman matalapaineturboni siihen vai pitääkö se ostaa uus....miten mankkuvena...
En haluais kuullostaa tyhmältä, mutta kun olen lukenut noita forumin asioita niin mulla ei ole varmaankaan vaparia....niin miten ton turbon jäähdytyksen kanssa....tarviiko mitään.....ajattelin sitä minne se hinta pomppii....pitää opiskelijan sekin ottaa huomioon....
Näitä asioita on varmasti käyty läpi mutta en löydä sellaista selkeää vastausta, mitä kaikkee voi laitella vakioautoon....mun eka tuunaus muutenkin....ettei kamalasti ymmärrä käytäntöä, vain suunnilleen sen mitä on lukenut....
Sit ajattelin varmaan vaihtaa viggenin kytkimen....sen hinta pyörii todd.näk. jossaa 350€ tietämillä....kannattaako vaihtestoa säätää....että tulis lyhyitä ja pitkiä vaihteita...vai antaako olla vain tuollaisena miten ne on...
Mites tulppien kanssa....täytyyko DI-kasettiin koskea, vai liittyykö se koko asiaan

Korisarjaa sekä tummennuksia ja muita katson myöhemmin...mutta nämä tärkeimpien hintaa kyselen....jos joku kiltti kertoisi sellasen alustavan hinnan, monta tonttua tässä rempassa menee ja kannattaako missä ja miten asennuttaa kaikki paikoilleen....
Kiitos jo etukäteen vaivan näöstä....