Auttakaa nykimisongelmassa ! 900 vm-96

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
ouboi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Syys 08, 2009 14:53
Paikkakunta: Jämsä

Auttakaa nykimisongelmassa ! 900 vm-96

Viesti Kirjoittaja ouboi »

Eli auto on 900 2.0 vm-96 TURBO

Kylmänä pelaa hyvin mut sit ku lämpiää niin ei kierrä uli 3000 kierroksen ja välillä ei yli 2000. Eli tuntuu kun löis rajottimen päälle. Missä vika? Ja miten mittaan onko sytytys kunnossa?

Ja asiasta berliiniin, missä on tässä kyseisessä autossa lämpömittarin anturi???
Eiootoista
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 22:37
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Auttakaa nykimisongelmassa ! 900 vm-96

Viesti Kirjoittaja Eiootoista »

Jos tarkoitat ulkolämpötilan anturia niin se löytyy etumaskista.
Jos taas tarkoitat moottorin lämpötila-anturia niin se on kuljettajanpuolen lohkon päädyssä, kaksi johtoa lähtee siitä..


Hieman paha lähteä sanomaan mikä tuota nykimistä aiheuttaa kun ei ole paikanpäällä kattomassa mut.. no veikkauksia heitetään niin..

1.katti tukosssa/paskana
2.imuvuotoja letkuissa.. tarkista myös by-pass venttiili..
3.Di-Kasetti
4.Lambda-anturi
5...

aloita vaikka noiden tarkistamisella..
currently: no SAAB

ex. og900/atm-88, ng900 Turbo -95, ng900 Turbo -96
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Auttakaa nykimisongelmassa ! 900 vm-96

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

ja vielä ne tulppien tarkastukset.

Veikkaan DI kasettia todennäköisimpänä jos noin pahasti kakoo.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
ouboi
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Syys 08, 2009 14:53
Paikkakunta: Jämsä

Re: Auttakaa nykimisongelmassa ! 900 vm-96

Viesti Kirjoittaja ouboi »

niin se vika oli kampiakselin asento anturissa siis.
Vastaa Viestiin