Vakisofta, ei viritelty -98 185hv kone ja automaatti.
Ahdot nousee kiihdytyksessä punaisen puolelle, jonka jälkeen fuelcut.
Letkut oon tarkistellu ja apc:n sulakkeen. Onko se nyt sitte magneettiventtiili, joka porsinu?
Mitenkäs se puhallustesti tehtiin, kumpaan suuntaan piti puhaltaa? Magneettiventtiiliin päin vai letkuihin sinne turbon suuntaan? Jos turbon suuntaan, niin c ja r -letkuihin puhaltaessa ilma menee johonki, ei tuu w-letkusta. Jos taas venttiiliin päin piti puhaltaa, ni c on ihan tukossa, siihen puhaltaessa ei tuu mistään ulos. R-putkeen puhaltaessa tulee ulos w:stä.
Tietoo kellään?
fuelcut... mikä venttiili vaihtoon?
fuelcut... mikä venttiili vaihtoon?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Re: fuelcut... mikä venttiili vaihtoon?
Ota W-letku irti mankkuvenasta ja kokeile kiihdytystä, katkeaako samalla tavalla ?
Erittäin tod.näk T5 mankkuvena kaputt. Se Suuri Ja Mahtava Vikaantuva
Toinen vaihtoehto sytytyskasetti, mutta se rykii kyllä isoilla ahdoilla viallisena erilailla, kun sarja palamattomia täyttöjä
Jos C on tukossa niin mitään ohjauspainetta ei voi mennä hukkaportin kellolle eli 99,9% mankkuvena särki
Erittäin tod.näk T5 mankkuvena kaputt. Se Suuri Ja Mahtava Vikaantuva
Toinen vaihtoehto sytytyskasetti, mutta se rykii kyllä isoilla ahdoilla viallisena erilailla, kun sarja palamattomia täyttöjä
Jos C on tukossa niin mitään ohjauspainetta ei voi mennä hukkaportin kellolle eli 99,9% mankkuvena särki
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: fuelcut... mikä venttiili vaihtoon?
joo, se C on tukossa.
eli uutta kehiin.. mistäs edullisin?
eli uutta kehiin.. mistäs edullisin?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Re: fuelcut... mikä venttiili vaihtoon?
Liottelin tossa oman T7-mankkuvenan puhtaaksi, jonka jälkeen fuelcutit hävisivät. Oli myös C kai aikalailla tukkeessa. Ensin CRC:tä (WD40-vastaavaa) joka rööriin niin että tulvii. Toi sai olla sitten rauhassa muutaman tunnin ja sen jälkeen työnsin jarrupesusprayta rööreihin siten, että ensin W:stä ilman sähköä, jolloin C:stä ja W:stä tuli mustaa karstaa pihalle. Sen jälkeen sähköä venan päähän ja W:stä taas sprayta sisään, jolloin R työnsi sprayt ja loput mömmöt ulos.TjK kirjoitti:joo, se C on tukossa.
eli uutta kehiin.. mistäs edullisin?