Tulipa siirryttä tonnareista ngsatkuun tässä viikonloppuna. Autosta itsestään ei viitsi paljoa kertoa muutakuin että pirun mukava on värkki, 2.3 vaparitekniikalla.
Haulla löysin jotain laatikkoa koskevaa mutta nyt olis kiva kuulla täsmällisempää tietoa. Eli vitosvaihde ja pakki vähän vihoittelevat, pakki ei tahdo mennä oikein mitenkään päälle ja vitonen antaa etsityttää itseään. Luin että laatikossa joku holkki voisi olla tämän syypää; Onko millanen homma vaihtaa itse ja montako miljoonaa saa liikkeessä pulittaa jos vie sinne vaihdettavaksi?
Auto vaihtuu, merkki ei
Auto vaihtuu, merkki ei
Minkä sille mahtaa että ennemmin tai myöhemmin aina sitä päätyy takaisin Saabiin.
"To strive, to seek, to find, and not to yield."
"To strive, to seek, to find, and not to yield."
Re: Auto vaihtuu, merkki ei
Se itse holkki ei marmorilla kovin montaa euroa maksa. Halvannäköinen muovikikkare, joka itseltäni on jo kertaalleen porsinut. Tehtiin budjettiratkaisu ja ehostettiin se kuntoon. 
Jos saat auton nosturille tai muuten vain tarpeeksi ylös, niin homma ei ole suuren suuri. Sorminäppäryys plussaa. Jos tiedät mitä teet, aikaa menee vajaa vartti.
En tahdo maalata volvoja seinille, mutta veikkaan että merkkikorjaamolla ottavat koko laatikon irti ja veloittavat sitten 60 tehdyn työtunnin mukaan.
Perushintaisella nyrkkipajalla varmaan osaavat tehdä inhimilliseen hintaan. Mutta huomaa, että paikkakunnallasi asuu saab-tietäjiä, joita kannattaa konsultoida. Hinnat eivät varmaan päätä huimaa. 

Jos saat auton nosturille tai muuten vain tarpeeksi ylös, niin homma ei ole suuren suuri. Sorminäppäryys plussaa. Jos tiedät mitä teet, aikaa menee vajaa vartti.
En tahdo maalata volvoja seinille, mutta veikkaan että merkkikorjaamolla ottavat koko laatikon irti ja veloittavat sitten 60 tehdyn työtunnin mukaan.

